mandag den 13. maj 2013

Damn it is hot in Los Angeles

Ka nu hermed konkludere at mit stress niveau er faldet gevaldigt siden i torsdags :) Jeg afsluttede min Professional Practice klasse i lørdags med min afsluttende eksamen og det har virkelig taget noget af al min stress væk. Rigtig skønt, så lige nu går jeg bare og venter på den afsluttende karakter og mine karakterer for de sidste afleveringer. Vores sketching lærer var syg i torsdags og vi fik derfor ikke nogle nye lektier for, men skal i stedet for bare aflevere vores opgave i den her uge. Det hjalp rigtig meget at jeg ikke havde det at tænke på i den her uge.

Her er mine tegninger:

Denne gang skulle vi designe en lejlighed til Goddess, som er en 52-årig kvinde, der har haft sex med samtlige mænd i hendes liv, hun fester, drikker og ryger, hun er et rodehoved og er stadig lidt besat af 70-80'erne. 

Derfor valgte jeg at tilføje en del forskellige sex ting i hendes soveværelse og en masse rod med tøj og flasker på gulv og reol.


I hendes stue/køkken, puttede jeg lidt mere 70'80'er inspireret møbler og dekoration ind. Det skal lige siges at det er hende der har dårlig stil og ikke mig :)



I torsdags fik jeg også min første historie test tilbage. Det kunne vidst ikke være meget bedre, fik 80/75 - dvs. et rent A. Grunden til jeg fik flere point end egentlig muligt, er fordi der var et spørgsmål med ekstra 5 point.



Fredag tog jeg op på skolen og brugte 5 timer på at få færdiggjort hele mit drafting (arkitekt) projekt, men så var jeg til gengæld også færdig og kunne tage hjem og forberede min præsentation for min afsluttende eksamen.


Fredag aften havde jeg endda for første gang siden jeg kom tilbage fra DK, tid til at sidde i min seng, se Vampire Diaries, læse blade og spise yoghurt :) Ej det var skønt !!


Søndag var det jo mors dag og Analisa og hendes mor havde derfor inviteret mig med dem ud for at få frokost. Hendes mand var ikke hjemme og Analisa's bror bor i San Francisco og søster i San Diego, så jeg tror virkelig hun nød at vi var sammen med hende. Det var en vildt hyggelig restaurant og med noget rigtig lækkert mad. De serverede nogle vildt lækre små startere bestående af en slags puf brød ka man nærmest kalde det, med jordbær smør til, derefter et lille oste brød, med en meget lille kop kyllinge suppe. Derefter var der 3-retters menu til ære for mors dag. Jeg fik en lækker asparges salat, derefter krabbe kager og en chokolade kage til dessert, som vi tog med hjem. 

Med regningen kom disse tre små chokolader til os - man kan sige de gør meget ud af det herover :)


Det var vildt hyggeligt at være sammen med dem og så dejligt at komme lidt væk fra lejligheden og skole osv. På ved hjem kørte vi lige ind forbi deres hus, så Analisa kunne hente hendes boksehandsker, hun overvejer at starte med boksning igen :) Åh sådan et hyggeligt hus, med en rigtig flot have, med masser af blomster og pool. Dejligt at være så tæt på byen, men alligevel i et område fuld af træer, grønne områder og blomster - lidt noget andet end downtown Los Angeles :)

Resten af søndag stod på ren afslapning og en lille smule træning.

Og så synes jeg da lige at jeg ville forkæle mig selv med en mudder maske.


Idag har det været mega varmt, klokken 9 i morges da jeg var på vej hjem fra min træning var der allerede 26 grader, meen jeg klager skam ikke.


Idag har jeg fået arbejdet på mine logo'er til min butik jeg skal designe i min Layout & Design, klasse. Mit koncept er en butik med brude kjoler og her er mit udkast til mit logo og nogle forskellige visit kort:


Derudover har jeg fået sammensat en masse mood boards til min notebook, det er noget jeg skal lave i min Lifestyle Presentation klasse. Det gælder om at finde en masse inspiration, der senere hen kan hjælpe os med at designe forskellige ting. 




















Fik også lidt tid til at sidde og nyde solen på balkonen :) Nu vil jeg smutte i seng inden kl. 10 og se om jeg kan få en rigtig god nattesøvn, forhåbentlig uden at vågen op alt for mange gange :)








2 kommentarer: