torsdag den 16. august 2012

Finally I've got an apartment in LA :)

Wuhuu, endelig fik jeg en mail fra ejendomsmægleren jeg snakkede med da jeg var i LA :) Turen i LA for at kigge på lejligheder gik rigtig godt. De første tre steder var ikke lige de rigtige, men da vi kom til det fjerde, var jeg slet ikke i tvivl om, at det var jeg skulle bo. Jeg siger jeg det er bare et MEGA fedt sted. Så lad mig lige tage jer med på en tur og vise jer hvordan det ser ud.

Her ser man bygningerne ude fra gaden af, der er to bygninger på hver sin side, som er kædet sammen med en bro, som i kan se i højre side.


Her er den anden bygning.


Nede for enden af gaden går der også en bro over fra den ene bygning til en privat park.



The Medici hedder lejlighedskomplekset.


Det er nærmest som at træde ind på et hotel når man træder ind i foryeren. Her inde til venstre er ejendomsmæglernes kontor og det er også her der er 24-timers reception og sikkerhedsvagter. Det er rigtig dejligt at vide, at der er 24-timers sikkerhed, specielt når det er en helt ny jeg skal flytte til.


Den første bygning er 3-længer og har en rigtig flot have i mellem.


Det hele ser så smukt og eksotisk ud.




Her ses den første bygning over fra parken af.


Til venstre kan i se parken. Den er hegnet ind, så det er kun folk der bor i lejlighederne der kan benytte den, hvilket jeg synes er rigtig dejligt.


Så er vi kommet ned i parken, her kan i se den løbesti der går hele vejen rundt.


Der er også beach-volley baner.


En lille golfbane.


Fælles grill-område.



Og tennis baner.


Der følger sørme også 24-timers åben fitness center med, der ligger et i begge bygninger. Her er der også solarium til fri afbenyttelse, nu ikke fordi jeg tror det decideret bliver nødvendigt, vi er jo trodssalt i LA :)


Man kan ikke være i LA uden en pool, så dem er der selvfølgelig også to af. Jeg kan slet ikke vente med at kunne ligge her og slappe af ind i mellem alle mine skole timer og lektier :)


Udsigten nedover downtown.



Wuhuu, så kommer vi til lejligheden. Mit værelse kommer til at være det der er nederst. Og jeps, det er med walk in closet, det kan jeg slet ikke vente med at få indrettet.


Her ses spiseområdet, med udsigt mod køkkenet og vaskemaskine og tørretumbler bag skabene. Dette er en model over denne plantegning, så lejligheden vi får er umøbleret og med hvid tapet over det hele.


Køkkenet.


Stuen med balkon.


Mit soveværelse.


Mit walk-in closet :)


... og mit badeværelse.


Da jeg havde set hele området havde jeg allerede besluttet mig for at dette var stedet. Derfor snakkede jeg med min roommate (det er nu kun blevet til en, så hun har det andet værelse) og vi blev enige om, at jeg bare skulle betale depositumet med det samme. Dermed fik vi lejligheden til den pris som den koster på det tidspunkt, altså i juni. Det er ca. en besparelse på $300 eftersom priserne stiger frem til september. Vi havde altså ikke en specifik lejlighed på dette tidspunkt, men var skrevet op til at få en når der ville komme en ledig. Nu har han altså reserveret en lejlighed til os, men han vil gerne lige kunne give os nogle flere valg muligheder, altså i forhold til beliggenhed. Den ligger i bygningen til højre, hvilket ikke er den bygning jeg har ønsket. Den anden er bare hovedbygningen, det er der receptionen er, den er tættest på parken og jeg synes bare det virker bedre at bo derover, men selvfølgelig bliver der ikke andet ledigt, er det jo den vi tager.

Ej det er bare så dejligt, så er der endelig en ting mere der er blevet endnu mere realistisk :) !!! Nu kan jeg bare slet ikke vente med at skulle flytte derned, så jeg kan begynde mit nye liv, med fashion skole og det syd californiske. 

Jeg kører ned til lejligheden onsdag d. 26. sept om natten fra SF og skal starte i skole d. 1. okt, så der bliver ikke meget tid til at komme på plads. Meen jeg skal jo også lige et smut forbi DK i ca. 3 uger inden jeg flytter :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar