onsdag den 3. april 2013

Ah - BIG SURPRISE!!!!


Haha totalt mit ansigtsudtryk for en times tid siden!!!! Jeg skriver dette indlæg idag tirsdag d. 26. marts kl. 15.00 i Los Angeles, men udgiver det ikke før om et par dage.... Jeg er lige startet min 2 ugers ferie fra skole og begyndte helt at tænke over, hvorfor det var, at jeg ikke havde valgt at tage til DK i de to uger, eftersom jeg ikke har nogle planer her alligevel. Så snakkede jeg med min skønne veninde Lopper på skype og jo mere jeg kom til at sidde og tænke over det, desto mere begyndte jeg at overveje det. Det endte med at jeg kig ind bare lige for at smugkigge og se hvor dyre fly billetter var lige i øjeblikket og de lå kun på $900 ca. 5000 danske kroner - vupti et opkald til skolen for at se hvordan det ville se ud med mit visa og et tryk på et par knapper og jeg havde pludselig bestilt en flybillet tur/retur til dk for de næste to uger - og så, så mit ansigtsudtryk ellers sådan ud. Fuck hvor er det bare vildt!!!!! Jeg forstår det slet ikke, det er så urealistisk at jeg om to dage befinder mig i DK, ka slet ikke vente. Jeg ryster helt over hele kroppen - en så impulsiv handling tror jeg ikke jeg nogensinde har taget, men fuck hvor er det fedt altså :) Såååå mor og far torsdag aften omkring midnat skulle jeg gerne stå og banke på jeres bagdør :) Uh hvor er det vildt!!! Og jeg håber rigtig meget at jeg kan komme og overraske dig et eller andet sted, hvor end du er på fredag Søren <3 Fuck jeg glæder mig til at se jer alle sammen i to uger. See you soooooo sooon :D !!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar