fredag den 11. oktober 2013

At bo sammen er faktisk slet ikke så dårligt!!

Nu har Søren boet her i to uger og det går forrygende! Der har faktisk ikke været nogle problemer overhovedet, såå man kan vel sige at den udfordring i forholdet er godkendt :) Og så er det virkelig også bare dejligt at kunne se hinanden hver dag.

Den danske kultur og de danske traditioner er ikke sådan at ligge bag sig, så Søren er blevet den helt store rugbrøds bager :) Tror indtil videre han har bagt rugbrød hver 3. dag - længe leve alle de blandinger jeg havde liggende ;)


Og så nyder jeg da også lige lidt frisk bagt rugbrød en gang i mellem :)



Haha åh ja, der er faktisk stort set aldrig en dag, hvor vi får det samme aftensmad - vores spisevaner og kost nødvendigheder er så forskellige at det oftest ikke rigtig kan lade sig gøre ;) Men denne aften gik det da helt galt - haha. Klokken var næsten 9 og det er altså for sent for mig at få en gang aftensmad, det når min krop jo ikke at nedbryde, men Sørens høje stofskifte derimod har ingen problemer :) Vi havde også trænet sent, så jeg tog den nemme udvej og gav min krop en masse godt protein - Søren fik lavet en hel portion aftensmad ;)


I sidste uge havde Søren vundet billetter til den tyske DJ Thomas Gold, på LA-Exchange, en club der ligger hernede downtown. Samme aften skulle han spille til en anden musik festival lidt uden for LA, så Søren havde tweetet med ham om hva tid han ca ville gå på og det viste sig ikke at være før 1.30. Vo diskuterede godt nok mange gange frem og tilbage om vi skulle tage afsted eller ej, for vi var godt nok ret så trætte og havde egentlig ikke særlig meget energi til det, meen altså det lå kun en 20 min gå tur væk og nu havde han jo vundet billetterne, så vi kunne jo næsten ikke, ikke tage afsted. Da klokken alligevel blev 00.30, fordi vi sad og arbejde på vores fitness firma, havde vi jo alligevel også været oppe så længe, at nu kunne det squ heller ik betale sig at gå i seng haha, så vi gjorde os klar og smuttede der ned.

... og godt vi gjorde det - for der var squ gang i den :) !!



Det var en mega stor club, med to etager foran scenen og så var der endda også en anden dj og en masse andre rum nedenunder. 



Og så kunne jeg bestemt godt mærke at jeg ikke har gået rundt i hæle i noget tid efterhånden, ej man mine fødder var ømme da vi kom hjem ;)


Ah.... i seng kl. 5 og formåede endda at sove til kl. 10 (efter jeg dog stadig vågnede kl. 7)  Søren sov selvfølgelig stadig, så det gav mig lige mulighed for at sætte mig ud på altanen og nyde formiddags solen. Åh det var længe siden jeg bare havde siddet og nydt solen og slappe 100% af, ingen deadlines, ingen projekter, intet der absolut skulle ordnes. 

Med sådan en udsigt kan man jo heller ikke andet end bare at nyde det, jeg tog endda mig selv i at sidde og kigge på palmetræerne der stod og svejede i vinden og lyttede til fuglene der sang - har ikke følt mig så afslappet i længe!!


Det var skønt at kunne side og nyde en skål havregrød og faktisk læse i en bog, jeg helt selv havde valgt og ikke en bog der indebar lektier eller fitness - men bare kunne dykke ned i den fiktive verden og grine af shopaholic :)



Søren derimod valgte at sove længe :)


Oktober d. 11 2013

Jaa så nåede vi vidst også lige to-tre uger længere frem og jeg fandt da lige ud af, at jeg ikke havde færdiggjort mit forrige oplæg, så nu prøver jeg lige at fortsætte hvor jeg slap og tilføje lidt nyheder også!

Vi har rigtig travlt med at studere til vores fitness eksamen, men når det kan gøres i sådanne omgivelser, med høj solskin og en pool er der bestemt ikke noget at klage over! 



Som de fleste af jer nok allerede har fulgt med på, på facebook er Søren nu blevet en del af mit: YourFitnessChoice og vi er igang med at bygge vores eget fitness firma op sammen. 
Første step var vores logo og emblem:


Og nu er jeg igang med at opbygge vores hjemmeside, alle vores sociale medier og hver dag lave nye oplæg til vores Facebook side. Jeg vidste godt der ville være meget arbejde i det, men hold da op der er mange ting man skal have styr på. Det er jo ikke bare sådan at lave sin egen hjemmeside - jeg er godt nok meget taknemmelig for at GoDaddy's support service (der hvor vi har købt vores domæne) er så søde og behjælpelige, for jeg tror næsten jeg har ringet og snakket med dem hver dag den sidste uges tid - haha ;) Men okay, al begyndelse med nye ting er jo svært - og sådan er det vel bare hvis jeg absolut vil lave det hele selv.
Men nu har vi i hvert fald fået købt et domæne, begyndt på at bygge en hjemmeside op, aktiveret vores egen emails og jeg har fået oprettet os på diverse sociale medier - så dem er i da meget velkomne til at tjekke ud og del meget gerne med jeres venner og familie :)

Instagram: http://instagram.com/yourfitnesschoice
Tumblr: http://www.tumblr.com/blog/yourfitnesschoice
Pinterest: http://www.pinterest.com/yfcanja/boards/

Hjemmesiden er slet ikke færdig endnu, men i kan da følge udviklingen hvis i vil: www.yourfitnesschoice.com


Derudover har vi nu også tjent vores første 850 kr. de står gladeligt på kontoen - det er mega fedt og så føler vi ligesom også vi er startet sådan rigtig!! Jeg er rigtig spændt på at se forløbet og følge dem med de trænings program og kost planer vi har lavet til dem :D Uh det minder mig lige endnu engang om, hvorfor det er jeg sådan elsker at hjælpe folk!

Haha åh ja, jeg har bare lagt billeder ind fra de sidste uger, og så dukker det her lige op. Jeg har forsøgt at lære Søren at det ikke kun er gennem kød man kan få proteiner, men også meget andet mad, så denne aftensmad var helt uden køb og i stedet for kartofler, linser og salat - haha ikke så populært :D !



Og han synes slet ikke skålen med salat blev mindre!


Haha åh ja så er der jo også de her fantastisk skønne billeder ;) !! Jeg kom godt nok lige op og slåse med en palme for en uges tid siden - haha :D Søren og jeg var gået ned i parken for at studere ved bordene dernede. Vi havde rigtig fået sat os ned, slået alle bøgerne ud og så gik Søren lige over til skraldespanden. I LA regner der jo yderst sjældent, så der skal lidt noget vand til at vande græsset så det ikke tører helt ud - så da jeg sidder der gik alle sprinklerne igang. Jeg for op og tænker straks at jeg må skynde mig at redde bøgerne, så jeg får fat i dem allesammen i en stor bunke over mine arme og skynder mig at løbe væk fra al vandet (det var altså ikke lidt) Jeg er så fokuseret på at komme væk at jeg overhovedet ikke ser den fine palme der står lige foran mig og har en stor tyk gren der stikker ud, så den styrter jeg lige ind i med min læbe, falder bagover og slår baghovedet ned i fliserne.... I ved det er lidt det der øjeblik hvor man ikke rigtig ved om man skal grine eller græde - for jeg vil vædde med det har set mega godt ud, men det gjorde til gengæld også pænt nas. Søren så det ikke, han troede jeg gled i vandet, men var faktisk en rigtig gentleman og skyndte sig over for at hjælpe mig (havde det været omvendt havde jeg nok været flad af grin ;)) 

Det medførte sådan en fin flænge over læben, et blåt mærke inde i munden over tænderne, et lidt par bøjede solbriller og en bule i hovedet - av! Det betød så lige at der ikke rigtig var noget kysseri de næste par dage og botox var i hvertfald heller ikke nødvendig :)


Så hvad kan man lære af det? Lad vær med at slås med palmetræer, de slår squ hårdt!



Og så synes jeg faktisk vi skal slutte af med den fine historie -for så kan jeg da få udgivet det her indlæg så vi lige kan komme ud og handle (for hvis jeg kender mig selv ret, ender det jo bare med at jeg ikke får det skrevet færdig før om en uges tid) derfor venter jeg lige lidt med alle de nyeste nyheder og nyder i stedet for lige solen ;) Ha det fantastisk godt hjemme i DK! Og nyd weekenden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar