fredag den 16. november 2012

Christmas in LA

Ah en fredag aften siddende på sofaen nydes fuldt ud!!! Det har ellers godt nok været en mega lang dag, så fødderne op på sofabordet og min computer på skødet for at skrive blog, så bliver det ikke meget bedre. Jenna sov her fra igår, så vi smuttede sammen ned i motionscentret i morges, dejligt at have en at træne med. Det går faktisk rigtig godt med min træning, jeg har indtil videre trænet alle tre gange i ugen og kan se på min smarte vægt, der også viser hvor høj min fedt- og muskel procent er, at de har ændret sig :) Som mor også siger, så skal al hendes gode julemad nok få fedtet tilbage, så nu skal de sidste 5 kilo lige smides inden, så er jeg nede på min ønske vægt :) Dejligt endelig at være så tæt på sit mål.

Efter vores træning, stod den på en omgang havregrød og færdiggørelse af vores tegninger til den model af et fashion show vi skal lave, som det sidste projekt. Vi gik også igang med vore shopping bag i tirsdags. Og endnu engang har jeg virkelig udfordret mig selv - mon ikke det giver point i sidste ende, men lige nu giver det bare en masse ekstra arbejde!! 

Derefter smuttede jeg ned til spinning i 30 min, efterfulgt at yoga. Den lækre instruktør er tilbage - mums, så er der noget godt at se på mens man sveder, for svedt det fik jeg da godt nok gjort!! Haha. 

Så stod den ellers på The Idea Center, hvor jeg efter 4 timer stort set fik færdiggjort min tegning til på mandag af biblioteket og mit projekt til Color and Design Theory.

Da jeg var hjemme igen lidt over 5, stod den ellers bare på aftensmad og det sidste nye afsnit af Grey's Anatomy, den serie bliver jeg bare aldrig træt af.

Igår var Gabrielle og jeg nede for at købe noget stof til at laver puder og så stødte vi også lige på en masse julepynt og julemusik. Det betød selvfølgelig at jeg kom rigtig meget i julestemning - hvis du ikke allerede var klar over det, så elsker jeg julen, og eftersom jeg kun er her i 2 uger af december, blev jeg enig med mig selv om at jeg derfor godt måtte starte nu :) Da vi kom hjem, fik jeg hængt min fine guld guirlande op i hele stuen (der kommer lige billeder når det hele er færdig) og så satte vi ellers julemusik på. Det var dog ikke det eneste, de første par pebernødder blev også bagt, med stor succes fra Gabrielle og Jenna der kom på besøg senere.


Jeg fik også lige lavet de her fine glas med lys i.



Og her er min fine snemand nu fyldt med pebernødder.


Adventskrans er ikke særlig populært herover, så endnu engang måtte jeg ty til at lave min egen udgave af en :)


Gabrielle og jeg fik os også lige et spil wii :) Jubii, den virker endelig, fordi jeg har fået en konverter, det ændrer noget med strømmen fra den til tv'et eller noget i den stil - har ikke så meget styr på det, men det virker i hvert fald ;)


Nu vil jeg lige lime mit projekt sammen, så jeg kan sætte billeder ind inden jeg smutter.

1 1/2 time senere og jeg blev færdig med mit Neutral Project. Farverne er ikke helt lige så gode på billedet, men opgaven var et gå fra en primær farve (rød, blå og gul) til deres complementary farve (grøn, orange og lilla). I midten skulle man så ramme en neutral farve og ved at blande hvid i den lande på en grå :) Eftersom vi kun har rød, blå, gul og hvid, tog det mega længe at blande farverne, fordi først skulle man have den helt rigtige grøn, orange og lila og der skulle også være nok af dem til at blande de andre farver :)


I dag fik jeg også tegnet min skitse af biblioteket færdig :)!! Pueha det tog langtid med alle de bøger, texturen på tæppet og de små plader på væggen, men nu er det endelig færdig :)


Jeg fik også lige sat min taske sammen, i hvert fald skelettet af den.

Nu er det vidst tiltrængt at ligge sig ind i sengen med et afsnit Criminal Minds, jep jeg er begyndt at se det igen, så nu må vi se hvor paranoid jeg bliver i denne omgang :P

Godnat Danmark, hvor jeg bare glæder mig til at komme og fejre jul med jer om under 4 uger!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar