søndag den 4. november 2012

Enjoying the Sun at Santa Monica Beach :)

Det er squ lige før jeg har dårlig samvittighed, for hvor er det bare længe siden jeg har fået lagt et nyt indlæg op. Tiden er bare fløjet afsted og jeg har haft så travlt med skole at jeg har udsat det den ene dag efter den anden. Nu ligger jeg nede på Santa Monica Beach med Didde, Grace og Daniel er lige gået op for at finde nogle sandaler. Didde er en af mine bedste veninder fra DK, der lige har startet hendes jordomrejse med hendes ven Daniel med at besøge mig, ih hvor er det bare skønt at have hende på besøg!!! Jeg tænkte jeg lige kunne lægge et kort indlæg ind, her ind i mellem mit historie læsning og så lover jeg at der snart kommer en længere opdatering på de sidste to ugers fantastiske oplevelser - der er så meget at fortælle, at jeg vidst hellere må lade vær med at starte nu, for så holder min mobil vidst ikke strøm resten af dagen. ;)
Nu vil jeg prøve at nyde et par timer på stranden, dog stadig med historie og visual communication lektier ;)
Jeg håber i allesammen har det rigtig godt i dk og jeg sender jer varme tanker i kulden med mine 30 grader i på stranden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar