lørdag den 29. september 2012

Finally a good night sleep


Endelig fik jeg sovet mere end 4 timer på en nat. Jeg tror jeg faldt i søvn midt i filmen i går ved en midnatstid og vågnede først rigtig op her kl. 8 – jubii. Det gav anledning til jeg kunne få styr på køkkenet – vi havde ikke ordnet at rydde noget op efter aftensmaden i går og så kunne jeg få lavet mig en god gang morgenmad med scrambled æg og rugbrød med smørreost. 


Nu er spørgsmålet om jeg skal få styr på alt mit tøj, eller om jeg skal ligge mig på sofaen med en film og slappe lidt af ;) Jeg håber på vi kan få de sidste ting gjort færdig i dag og kan komme over og nyde det gode vejr og poolen – det er vidst tiltrængt. 

Udsigten fra min balkon om morgene :)


Til den anden side



Nu sidder jeg nede i lobby'en - det er det eneste sted der er fri internet og jeg ville jo gerne lige få lagt nogen af alle de her indlæg op og få lagt nogle billeder ud. Det tager godt nok sin tid, så det er vidst noget med tålmodighed her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar