lørdag den 29. september 2012

Finally in Santa Monica (Sep 27th)


Wuhuu endelig er vi fremme ved hotellet i Santa Monica hvor vi har fået lov til at overnatte sammen ved en af Saras venner. 6 timers kørsel er nu overstået og jeg kan slet ikke forstå at jeg kun er nogle timer fra min lejlighed. Jeg kan godt mærke at min krop er totalt rundt på gulvet, jeg har ikke fået særlig meget søvn i nat. Nok en blanding af jetlag, men også fordi jeg bare har været så spændt på at komme herned. Jeg tror min krop er ved at være rigtig udmattet, men samtidig så kører adrenalinen bare, så jeg er spændt på hvor meget jeg kan få sovet. Klokken er lige nu 2 og vi sidder i lobby’en og venter på hendes ven der kommer med bussen fra en bytur. Vi skal nok regne med at tage af sted i morgen tidlig omkring kl. 7, så vi kan komme igennem den vilde LA morgen trafik og nå hen til lejligheden, få nøglerne, bære alle mine ting op og nå til IKEA til kl. 10. Shit mand, jeg har mega mange ting med, jeg er glad for jeg alligevel fik en større bil, for ellers er jeg ærlig talt i tvivl om, om det hele kunne have været her.

Asher og jeg fik pakket bilen,


Det var en rigtig hyggelig road trip, med masser af god musik, energidrik og højt humør - alt i alt tog det ca. 6 timer :D



Sidste udsigt af San Francisco



Sara havde købt en masse snacks til turen ;)


5 hour energy shots, det var vidst nødvendigt så vi kunne holde os vågen hele turen ;)



Det er så urealistisk det hele, at jeg helt ryster over hele min krop og kan slet ikke forholde mig til noget af det. Det var underligt at sige virkelig farvel til familien, jeg tror slet ikke det er gået op for mig at jeg ikke rigtig kommer til at se dem før Thanksgiving, fordi jeg hele dagen bare har fokuseret så meget på at skulle afsted. Nu er det tid til at prøve og få nogle søvn, jeg tror mine sove piller kommer fint i brug, og så har vi ellers en meget lang dag foran os i morgen ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar