tirsdag den 9. oktober 2012

Yay - finally internet!!! I'm live again ;)

Wuhuuuu, klokken er nu 22.00 og vi har endelig fået internet. De kom selvfølgelig ikke før kl. 20 og så tog det da ellers også sin tid at få det hele ordnet, men når lad os glemme det og bare være overlykkelige over endelig at have internet. Ikke bare det at kunne komme på internettet, men også fordi det er rimelig svært at lave lektier uden internet. Med alt vores brokken og sure miner, ser det ud som om vi får 6 måneders fri kabel tv med 450 high def. tv kanaler med oven i og dobbelt så hurtig internet - jeg tror godt nok ikke på det før jeg ser det, meeeen håber rigtig meget :)

Idag havde jeg mine sidste to klasser, nu har jeg haft dem alle seks. Først havde jeg matematik - åh shit en crazy lærer. Hun var da ret hyggelig og fik i hvert fald gjort timen underholdende. Hun nævnte bl.a. på et tidspunkt, at det viste sig at der var 70% der ville vælge sin mobil fremfor sex og så udbryder hun bare: "What the fuck is wrong with peolple - I wan't sex"!! Det siger måske en del om hende. Desværre synes jeg ikke hun er særlig organiseret og jeg tror ikke rigtig jeg får lært vildt meget af hende, så der må en masse selv studie til. Det er en bestå/dump klasse, så ikke noget med karakterer, det gælder bare om at bestå, men det er altså ret høje procenter. Jeg tror umiddelbart ikke det vil være et problem, men jeg kan godt mærke at først og fremmest skal min hjerne lige indstille sig på at tænke på den måde igen og så er der sindsyg mange termer og ord jeg nu skal lære på engelsk og det er nu ikke fordi jeg synes der er særlig mange af dem der er logiske, så det bliver helt klart det sværeste. Det er nu ikke fordi det er noget vildt svært matematik, men alle de ting jeg mest havde på c-niveau og det er trodssalt over fire år siden jeg har haft det sidst :)

Bagefter havde jeg min Survey of Visual Communication klasse, det var til gengæld vildt spændende. Endnu engang er det bare vildt fantastisk at have timer man virkelig brænder for og har en passion for. Vi fik udleveret en masse fede ting, så nu ved jeg snart ikke hvor jeg skal gøre af alle de ting jeg har fået ;) Man kan da sige at alle de penge jeg betaler for at gå her begynder at betale sig af.


Her er den kæmpe samling indtil videre, hvordan ser det dog ikke ud efter 7 semestre ;)




Her er alle de markers jeg fik igår :)




Vores lærer virker rigtig god og hun arbejder selv fuldtid i industrien så hun har helt klart en masse at byde ind med. Hun er dog en smule uorganiseret, så vi fik vildt mange informationer lidt hist og her og så præsenterede hun os for alle de projekter vi skal lave og sagde mildt sagt at hun bare synes vi skulle gå igang med de fleste allerede nu - jo tak ikke fordi vi ikke er særlig stressede i forvejen.

Jeg har fået styr på første del af matematik idag og er nu i fuld gang med at klippe og klistrer ideér ud af blade, som jeg skal bruge til min Idea Report. Vi skal lave 40 sider med billeder, farver, tøj, modeller osv. der er med til at give os inspiration til fremtide projekter - hele stuen er næsten fuld af udklip :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar