onsdag den 17. oktober 2012

OMG I'm so fucking tired....

Det er godt nok længe siden jeg har følt mig så smadret, brugt og træt som jeg er lige nu... Jeg sidder inde i sofaen og har lige fået en lektion i photoshop af Frederik og havde egentlig planlagt at få lavet en masse lektier færdig, meen det orker jeg simpelthen ikke lige nu. Jeg har ikke sovet særlig meget de sidste par dage, der kører alt for mange ting rundt i hovedet hele tiden at jeg har utrolig svært ved at finde ro. De sidste to dage har jeg såmænd måtte tage en energi strips inden timen for at være sikker på ikke at falde i søvn. Jeg tror vidst bare jeg snupper en af mine sove piller jeg bruger når jeg har jet lag og hopper på hovedet i seng og så må jeg sætte alarmen til en 9-stykker for engang skyld, hvis jeg da kan finde ro så længe.

Det er egentlig gået meget godt med at have knægtene på besøg, de har lavet mad til os de fleste dage, så det er skønt. Men det fylder også rigtig meget at have 3 ekstra boende i stuen, der er en del tøj og kufferter rundt omkring, meen når det kun er for et par dage så går det nok :)

Vores lille spisebord ka dog ikke helt være med når vi er så mange, meen hvis vi lige delte et par stole osv. så gik det lige.

Det var den helt store lektie dag for Jenna og jeg igår. Vi har både matematik og Survey of Visual Communication sammen om tirsdagen, så hun tog med hjem til os bagefter og så sad vi ellers i 4 lange timer og lavede matematik afleveringer, nu mangler jeg bare at læse 50 sider og lave ca. 50 opgaver til næste time også, det siger noget om vores lektier.


Jeg fik lavet de sidste rettelser på mit Color Wheel og fik ellers tegnet en del på mit nye projekt som er en plan tegning af vores klasse lokale. Den må i lige se i morgen når jeg fortsætte på den, jeg orker ikke lige at finde den frem nu :)

Her til morgen kunne jeg stolt vise mit Color Wheel frem til fotografen, endelig skal det afleveres.


... og læreren var rigtig godt tilfreds med det, så nu er det bare at krydse fingre til at det ender ud i en top karakter :) Jeg fik forresten mit første A igår for min matematik aflevering (12-tal i DK) Skønt at kunne se at mit hårde arbejde kan betale sig. Det var i øvrigt meget sjovt at se i timen i dag da vi afleverede vores projekt, hvordan nogen af dem bare slet ikke var lige eller noget i den stil, jeg fatter simpelthen ikke at man afleverer sådan noget, men sårn er vi vel alle forskellige ;)

Efter skolen idag, var der et Fashion Show ude i parken. Der var en masse elever der havde deltaget i en konkurrence i samarbejde med skolen og Cotton Inc om at lave en kjole med genbrug af bomuld. Det var de 11 finalister der var tilbage der lavede et Fashion Show. 





Billederne er taget med min iphone, så når man zoomer er det ikke lige den bedste kvalitet, men der var en masse fede kjoler ind imellem.



Her er vinder kjolen.



Jeg har virkelig også fået set en anden side af Grace og Shae i den her uge og har virkelig godt kunne mærke at vi er to vidt forskellige planer. Det er nogle rigtig søde piger, men ej hvor er de bare 4 år yngre. Jeg ved ikke om det er et spørgsmål om at skulle vise sig for drengene og fordi de nu er flyttet hjemmefra og går på College og så på den måde ligesom skal gøre lidt oprør. Men de sidste par aftener har de drukket og haft tømmermænd når de skal i skole osv og det forstår jeg simpelthen bare ikke. Jeg ved ikke om det er fordi de ikke selv betaler skolen og måske ikke tager det lige seriøst, men altså jeg har squ ikke valgt at bruge så mange penge og så meget tid på en uddannelse og så bare fjolle rundt. Men når det er jo deres valg, så længe jeg passer mit :)

En lille huske liste for mig selv med mine lektier:
Chapter 4 - History of Art 10 pages
Quiz History of Art
Chapter 3 Math - 50 pages + problems (50)
English essay
Value Color Project - paint 11 values + design
Designer research
Inspiration notebook
Career Report
Research chart
Cutting
Floorplan

Wuhuu, der er nok at se til ;)

Så nu vil jeg hoppe på hovedet i seng og håbe på at få en god natssøvn for en gangs skyld :)

4 kommentarer:

  1. Nu har jeg tjekket din blog jævnligt, for at se om der er kommet nye indlæg, men det mærkelige er at jeg ikke kender dig. Jeg læste også med, da du skrev om au pair livet, og jeg synes virkelig du oplever en masse spændende ting. Samtidig savner jeg USA rigtig meget efter at have besøgt landet 2 gange på roadtrip over det seneste år. Det jeg vil sige, er bare, at når du ikke opdaterer, så savner jeg dine indlæg ;) Du skriver rigtig godt, og dit studie lyder enormt spændende!
    Mvh.
    Laura

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh tusind tak skal du have :) Det fik mig faktisk også lige til endelig at få den opdateret, jeg har tænkt på det længe, men du ved den ene dag går med den anden :) Nu er der i hvert fald opdateret endnu mere ;)

      Slet
  2. Yay, så fik jeg lige læst dine nye indlæg! Det er så fedt at du udlever din drøm :)

    SvarSlet