søndag den 10. februar 2013

40 hours and no sleep - my first final A in this semester!!!

Her sidder jeg i min seng med en skål popcorn og et afsnit "One Tree Hill" Klokken er 21.15 og jeg har endnu ikke sovet siden sidste blog indlæg, dvs. jeg nu kører på min 39. time i streg. Det kan squ godt mærkes. Jeg var ellers nede for at ville træne for en times tid siden, men efter ca. 10 minutter måtte jeg give op min krop var simpelthen alt for smadret og træt!! Gik i stedet for op og tog et dejligt langt bad og nu sidder jeg så her. 

Når jeg fik ordnet den skriftlige eksamen og har en rimelig god fornemmelse for den og fik derefter også afleveret mit afsluttende projekt: Jimmy Choo skobutik.


Da vi havde afleveret vores projekt var vi fra til at gå, ah første lørdag siden jeg kom uden skole helt til kl. 15 skønt!!!! På vejen hjem gik jeg dog ind forbi Target, der var lige et par småting jeg manglede og så snuppede jeg altså lige sådan en fin energi drink med.


Der var dejlig solskin på vejen hjem og jeg kom helt til at gå og beundre alle skyskraberne igen. Selvom jeg nu har været her i næsten 6 måneder, vænner man sig nok ikke helt til det alligevel :)




Da jeg kom hjem var det ellers bare igang med min lange liste med lektier.


Jeg troede jo ellers jeg kunne holde næsten hele weekenden fri, men der ka man da hurtig blive overrasket - haha ;) Jeg fik igang med to boards vi skulle lave til vores Trend klasse. I mandags var vi på roadtrip til Melrose St og så på graffiti, som jeg tog en masse billeder af. Og derefter skulle vi ellers lave 3 grupper med 4 billeder i hver, som vi skulle give en titel. På det andet board skulle vi vælge et af temaerne og finde 10 nye billeder af en masse forskellig trend, for at vise hvordan graffiti'en giver inspiration til forår/sommer 2013 moden. 

Et skønt spisebord når man laver lektier ;)


Først i nat ved en 4-5 tiden var jeg endelig færdig!!! Åh man det har da også bare taget alt for lang tid, men så typisk af mig, vælger jeg jo heller aldrig den nemme udvej!! Så jeg har siddet og tegnet og skåret eller de her kære bogstaver ud, det tog pænt lang tid vil jeg bare lige sige!!!

Men er ganske tilfreds med resultatet, så det er jo en søvnløs nat værd!


Det øverste board er det med et tema på. Har valgt inspiration fra graffiti med en masse farver på, eftersom pang- og neon farve kommer på mode til foråret!!

De andre to temaer på det nederste board er pastel farver og mørkerer, mystiske farver, som også ligger meget op til læderbukser, studs og sort/hvid som også kommer på mode :)

Da klokken alligevel var så mange og listen stadig var lang, tænkte jeg at det alligevel ikke rigtig kunne betale sige at lægge sig til at sove. 

Det er så ellers det jeg har brugt hele min søndag på - lektier :)

Det er vildt at tænke på, at jeg allerede nu er færdig med min første klasse i det her semester!! Det betyder jo selvfølgelig også at jeg allerede nu har fået mit første A :) Yay hvor er det bare skønt!!!! Jeg har dog valgt at fortsætte med den næsten klasse de næste 5 uger, eftersom det er photoshop som lignet illustrator med nogle af de samme værktøjer, så jeg tænkte det nok ville være nemmere at køre det hele ud i en køre :) - det betyder også jeg måske kan nøjedes med at have 5 fag henover sommeren, det kunne være dejligt, så jeg måske har bare lidt mere tid til mig selv end jeg har haft den her uge :)

Så aftalte jeg også lige med Søren og min fætter Kasper at de kommer over og besøger mig til juni - uh det bliver fedt, ikke mindst og se Søren igen selvfølgelig :D !!! De tager med os til EDC i Las Vegas og er helt oppe og køre over det. Det er et kæmpe electrical, dance festival, med ca. 300.000 tusind mennesker, det bliver alt for vildt og så er det weekenden hvor jeg har sidste skoledag om onsdagen så det er bare perfekt!!

Nåår nu vil jeg smutte igen og se om jeg kan få mig noget søvn, det kan jeg squ godt mærke at min krop den mangler :)!! Ha' en fantastisk mandag allesammen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar