lørdag den 9. februar 2013

Birthdayparty and audition for tv show

Klokken er 7.10 lørdag morgen og jeg har min første eksamen i det her semester om en times tid. Jeg stod op tidligt for at kunne nå og blive nogenlunde frisk og så jeg lige kunne kigge på det engang til. Igår var en lang aften med lektier og projekter, så det er ikke vildt meget søvn det er blevet til, men skal bare op og aflevere det afsluttende projekt og tage en skriftlig eksamen, så ka jeg altid smutte hjem og sove et par timer ;)

Når lad os lige gå lidt tilbage til i løbet af ugen.

Jeg havde jo fødselsdag i lørdags d. 2. feb og havde en rigtig god dag. Jeg havde fået et par kort i løbet af ugen, et fra Asher, et fra familien Hansen og et fra Dorthe, dejligt at kunne sidde og åbne dem kl. 6 om morgenen en lørdag inden skole.


Jeg havde klasse kl. 8.30 hvor vi skulle aflevere vores projekt og gå igang med det næste. Efter vi havde fået forklaret det hele og vi havde stillet de spørgsmål vi nu havde for at kunne gå igang smuttede Jenna og jeg. Vi skulle alligevel bare sidde og arbejde på det, så det kunne jeg vel lige så godt gøre en anden dag.

Jeg havde i længe haft lyst til subway sandwich, så da vi gik forbi en på vej hjem, måtte det være dagen til at gøre det, havde givet mig selv til at spise usundt når det nu var min fødselsdag.

Da jeg boede sammen med familien Hansen og vi tog på subway på vej ned til mormor og morfra, puttede Karl altid chips i, jeg synes det var vildt underligt, meen nu tænkte jeg at jeg da også lige skulle prøve det, og det smagte faktisk ret så godt :P haha det giver lige lidt knas til.


Hen på eftermiddagen smed Jenna mig ud af lejligheden så hun kunne gå igang med at gøre klar og lave aftensmad til når de andre tøser kom om aftenen. Jeg smuttede ned til Gabrielle og hyggede lidt, hvorefter vi tog ned for at få lavet en manicure og pedicure :)



Da vi kom op til min lejlighed igen ved en 18.30 tiden havde Jenna bare pyntet rigtig flot op i rigtig mexicaner stil og lavet tortillas og nachos - helt fantastisk sødt af hende. 


Det var rigtig dejligt ikke selv at skulle stå for det hele, det plejer jeg jo altid selv at gøre, men i stedet for bare at kunne nyde det.



... og selvfølgelig var der også købt Corona'er.




Jeg fik den her fine halskæde med et shotsglas i, det gav pote senere i byen :)


Vi startede ud med nachos som en slags forret, hvilket vi allesammen blev helt mætte af, så vi tog lige en omgang "I've never" inden vi gik igang med tortillas'ene :) 


Min skønne pige, er virkelig glad for jeg mødte hende den første dag. Fordi vi begge to er internationale, har vi meget nemmere ved at sætte os ind i hvordan det er at være langt væk hjemmefra og så er vi begge to lige så dedikeret til skolen :)


Jeg fik en rigtig flot halskæde af Analisa :)



En sød top og en body mist af Trine.

Og nogle forskellige pynte ting af Gabrielle :)


Haha ja man kan da ikke spille drikkespil uden at skal løbe rundt om en flaske ;)






... eller hoppe på et ben i 30 sekunder.


Jenna havde sørget for det hele, endda små mexicaner hatte til allesammen.






Danish power!!




Gabrielle havde lavet en fødselsdagskage til mig, rigtig sødt af hende, meen som altid synes jeg bare det var rent sukker - haha :) Men tanker var sød.



Chris og hans værelseskammeret kom lige forbi en halv times tid og så skulle der lige et par tequila shots ned inden vi gik. Ah jeg kan virkelig bare ikke klare det - iiivvvv...


Men den røg ned.


Haha Jenna var vidst heller ik særlig begejstret.


Masser af citron bagefter!


Jeg fik jo en champagne af Analisa da jeg kom tilbage fra DK, pga. min flotte karakterer, som jeg ikke har fået drukket endnu, såå den skulle da lige tages frem.


Så er vi på vej til byen :D !!!




Vi mødtes med en promoter nede på en bar en halv times tid før vi gik op på Couture nightclub. Fri adgang, uden at stå i kø, bord bag DJ'en og fri drinks hele natten, ja så bliver det vidst ikke meget bedre ;)

Altså de fleste clubs har dansere rundt omkring, meen ligefrem med slanger, den havde jeg godt nok ikke set før.


Efter flere timer på dansegulvet og masser af drinks var det tid til at tage hjem. Vi gik forbi en tattoo-shop på Hollywood Blvd og så blev Analisa og jeg pludselig enige om, at vi skulle have en piercing sammen. Haha, en af de der impulsive ting man gør når man er fuld.



So here it is!!


Jenna tænker simpelthen også bare på det hele, hun havde lavet en kurv til mig til dagen efter med vand, hovedpinepiller og graviditetstest - haha ;) Det var vidst hende der skulle have haft den, eftersom hun vidst var den der havde det værst af os to da vi vågnede søndag :)


En rigtig skøn dag sammen med veninderne :)

Et par dage efter kom pakken der hjemmefra endelig med gaver og kort :) Dejligt, mange tak skal i have - nu skal jeg i hvert fald igang med at se City Singler :P


Ja, ja nu er det jo fashion skole jeg går på, såå synes lige vi skulle have et par outfits billeder med i denne omgang også :)

Motorcycle/leather jackets har efterhånden været på mode i noget tid, men bliver et stort hit hertil forår/sommer. Og så selvfølgelig stadig de skønne printed pantes.


Igen leather :)


Geometriske former :)


Sort/hvid


En blanding af det hele, læder, geometriske former og sort/hvid.


Sidste fredag tog jeg over til Rolling Greens for min første frivillige dag for Raychel. Jeg var squ godt nok lidt nervøs, meen det gik rigtig godt. Hun viste mig rundt i butikken. En vildt hyggelig og pæn butik, med masser af indretnings ting til hjemmet og haven.




Jeg troede jeg bare skulle hjælpe hende med forskellige ting der, men næh nej. Hun viste mig deres mood boards fra sidste år. Så jeg skal lave en hel mappe med mood boards for hele 2013, dvs. billeder og farveskemaer til inspiration. Altså jeg er den der skal designe hele deres koncept for det næste år. Selvfølgelig skal hun lige tjekke det hele igennem og være sikker på det passer ind til deres stil, men alligevel, det er squ ret vildt at de giver mig alt det ansvar fra starten af - men fedt :D

Sådan så den ene side ud!



Onsdag i den her uge, skulle Jenna og jeg til en audition til et tv-show. Det var noget vi fandt inde på FIDM's facebook side, og synes det kunne være vildt sjovt at prøve, man bor vel ikke i Los Angeles for ingen ting - haha. Vi tog metro'en derhen fordi Jenna's bil er til reperation. Vi havde ingen ide om hvad det gik ud på, men det var da dejligt at vi i det mindste havde hinanden.


Vi afleverede vores ansøgning og satte os derefter ind i et rum med ca 25 andre tøser. Vi havde fået at vide at man kunne deltage sammen, så vi troede vi bare skulle indtil et interview sammen os to, meen næh nej, det skulle foregå foran kameraet foran alle de andre, så blev jeg da første og fremmest nervøs.

De fortalte os om showet, det bliver lidt ligesom deal or no deal. Fx hvis det var Jenna og jeg der var deltagerne, ville der stå 12 fyrer foran os, med en kuffert i hånden med to beløb inden i, et der passer på Jenna og et der passer på mig. Inden showet går igang skal vi allesammen igennem en eller anden test, for at finde ud af hvilken fyr der er vores bedste match. Derefter skal vi på skift vælge en fyr fra som vi ikke vil på date med, de viser så beløbet, hvilket selvfølgelig er større jo bedre et match de er. Til sidst står der en fyr tilbage, som vi har endt ud med at vælge sammen. Den person hvis beløb er det højeste af dem han har i kufferten vinder pengene og en date :) Det lyder vildt sjovt og kunne være ret sjovt at prøve.

Ved mig fokuserede de mest spørgsmålene omkring jeg kunne snakke dansk og er lidt af en nørd i skolen haha :) Det var nu ret sjovt at prøve, men også lidt grænseoverskridende at stå foran så mange og også foran kameraet :)
Vi får ikke noget svar før i slutningen af februar så nu må vi se ;) 

Åh ja en af de vilde aflevering denne uge har været at tegne. Vi skulle tegne fire stole og fire borde i perspektiv, hold kæft det har taget lang tid, men blev endelig færdig onsdag aften.




Uh nu blev klokken også næsten 8, så jeg må vidst hellere smutte ned på skolen og gøre klar til min eksamen - ønsk mig held og lykke :) Ha' en god weekend allesammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar