onsdag den 13. februar 2013

New haircut

Åh hvor kunne min krop godt mærke at jeg ikke havde fået meget søvn hele weekenden. At holde mig selv vågen i skolen var måske ikke lige det nemmeste ;) Denne uge skulle gerne kunne skære lidt ned på energi drinkene, meen ikke lige mandag åbenbart. Vores lærer i trend kom dog lige med den bedste nyhed jeg kunne ønske mig på det tidspunkt. Næste mandag har vi fri fordi der er President's day. Det betyder også de eneste lektier vi har for til den klasse, er at skrive vores blog indlæg inden de næste to uger - yay det reddede da lige hele min dag!!!! Og det betyder også at jeg meget vel kan have både søndag og mandag fri - det ville jo være helt vildt haha ;)
I matematik har vi vores midterm næste gang, så den sidste time brugte hun på at gå over det hele igen, der smuttede jeg altså hjem. Jeg har indtil videre fået fuld point i alle vores test, så jeg burde have styr nok på det.
Mandag er oftest min indkøbsdag, fordi der har jeg min store taske med i skole alligevel :)
Synes lige jeg ville vise hvor sund og ikke kun havregrød jeg spiser - haha ;) Det er nok også det der er med til at min krop ikke er gået helt under endnu!!


Mandag var dagen hvor jeg havde lyst til at tage en masse stemningsbilleder :)


Mandag aften orkede jeg ikke at lave lektier, i hvert fald ikke lektier man skal tænke sig til, så efter jeg havde spist min aftensmad, satte jeg mig ind i min seng med mit vogue blad...


... stearinlys tændt,


og ordnede mine negle :) Sort og hvidt er jo inde lige nu og så lige med et lille touch of geometry.


En lille smule hula hop kunne jeg da også lige presse ind, mens jeg læste lidt blog!!


Og så fik jeg skrevet noget mere på min fashion blog: http://perfectionisbeauty.blog.com/ - husk at tjekke den ud engang imellem. Den er stadig meget ny, og jeg har ikke meget tid til at gøre alt det jeg gerne vil, men jeg arbejder så meget på den som jeg kan :)

Igår havde jeg bestilt en tid ved frisøren, synes efterhånden det var tiltrængt og så havde de et valentine's tilbud, såå jeg kunne jo lige så godt gøre det nu.

Det sjove er, at det billede jeg tog med til ham var en frisure jeg gerne ville prøve nu og så var min plan at få en mere lige og lidt kortere bag i senere hen.


Uden jeg havde fortalt ham det, endte det alligevel ud med at blive den helt lige frisure. Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg elsker det endnu, men det er i hvert fald anderledes og det var jo det jeg gerne ville have og grimt er det jo ikke ;) Haha tror bare det var fordi jeg havde det andet i hovedet.


Det er i hvert fald blevet mere stylet og det er fedt :)

Klokken er nu 7.15 og Jenna og jeg har en aftale med en dansker der hedder Tina idag efter skole i West Hollywood. Hun arbejder på film som set designer osv. præcis som jeg gerne vil, så vi skal snakke med hende om hun evt kan bruge noget frivilligt hjælp en gang i mellem - jeg håber meget :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar