mandag den 2. september 2013

Aj hvor jeg føler mig som et godt menneske idag - og det er ikke engang fordi jeg har gjort noget godt for andre, arbejder frivilligt eller noget i den stil, men idag har jeg været ude af downtown og helt nede ved Laguna Beach. Åh det føles skønt at have en dag væk fra alle skyskraberne, sirenerne, bilerne osv. Det er Labour Day i USA idag, en helligdag der fejrer, eller hvad man lige skal kalde det, de arbejdende! Jenna og jeg havde i lørdags efter vores klasse aftalt at vi ville tage et eller andet sted ud af byen idag. Hun har en veninde; Kali der bor nede omkring Huntington Beach, som vi kørte ned for at hente og derefter ned til Laguna Beach. 


Jeg har aldrig været så langt syd på i forhold til LA, men til de af jer der er lidt med på serierne, så var det her serien der faktisk kom inden The Hills, Laguna Beach filmet og lidt længere nord på ved Newport Beach var stranden hvor de filmede The O.C, eller i hvert fald noget af den - lidt vildt at tænke faktisk. Laguna Beach er en mega hyggeligt lille strand by og det er vildt hvordan man hurtig bare bliver storbys menneske. Da vi steg ud af bilen, kunne man bare så tydeligt mærke den friske luft og duften af stranden var skøn.

Haha åh ja, der er lidt forskel på hvem af Jenna og jeg der har gået mest i shorts ;)


Vi satte os lige på promenaden først for at spise vores salat og så kunne vi da lige nyde synet af nogle lækre beach dudes der spillede beach volley - åh jeg elsker bare stemningen omkring det, jeg burde øve mig lidt mere på vores baner ved lejligheden så vi næste gang ka være med ;) Haha.


Lige et par enkelte strand shots ;)



Og en fantastisk udsigt!



Her er Jennas veninde; Kali, en rigtig sød pige og dejlig nem at snakke med :)


Haha ingen billeder uden et hoppe billede og Kali fotografen ramte perfekt ;)




Det her er godt nok en af de ting jeg kommer til at savne aller mest når jeg engang flytter tilbage til DK. De dejlige californiske bjerge, de flotte strande og ikke mindst palmerne, som minder en om at det er varmt hele året rundt - ej det er skønt!


Vi var også lige et smut nede ved klipperne og kigge på forskellige dyr i vandet.


og krabber.... Okay, det er måske rimelig svært at se på dette billede, men der var vildt mange af dem neden under stenene.


Og hverken Jenna eller jeg var begejstret for dem overhovedet. Til de af jer der kender mig og mit forhold til edderkopper, så kan jeg sige at mit forhold er ret så meget det samme hvad krabber angår. Dvs da vi stille og rolig stod og snakkede på stenen og en stor krabbe var så tæt på at kravle over Jennas fod, ved jeg virkelig ikke hvem af os der skreg højeste, men det endte i hvert fald med at der pludselig stod ca 20 mennesker omkring os og var vildt interesseret i hvad der var sket - haha åh man det var underholdende ;)


Og ja Anja, sten er ikke flade, det er med at holde balancen ;)




En rigtig skøn dag, med afslapning og nye oplevelser. Det sjoveste af det hele var, at vi kom til at snakke om det og både Jenna og jeg havde begge været mege tætte på at aflyse fordi vi begge mest havde følt for en dag hjemme hvor vi kunne sove længe og bare nyde en dag i sengen med serier. Alligevel fik vi begge to sparket os selv afsted og det endte ud med at blive en rigtig god dag. Ej man, hvorfor er jeg oftest mest bare føler for at blive hjemme, når jeg altid bare nyder det mega meget når vi tager nogle steder hen. Derfor har vi besluttet at Søren når du er her, står du for at min. en gang hver 2. uge at sparke os væk fra lektier og lejligheden og så skal vi ud og opleve noget :)


Haha da vi kørte hjem fra stranden og næsten var i downtown igen, begyndte vi begge to at undre os over hvor klart vejret var idag og hvordan vi kunne se hele downtown på en lang afstand og endda Hollywood skiltet indtil det går op for os at det jo har været en hellidag og derfor har der ikke været nær så mange biler kørende som normalt. Haha, er det ikke bare vildt at man kan se forskel på hvor oset det er? Det overraskede squ mig lidt ;)



Haha og så imponere det mig stadig hvor vildt mange motorveje der er på et sted - hele 7 forskellige motorveje på et sted, og de fleste af dem ender ud i 7 baner også :)


Åh man. folk har jo hele tiden sagt at somrene i LA er hotte, men jeg synes ikke rigtig det har været noget specielt indtil videre, meen det skal jeg da lige love for det er nu!! Og det skal dog lige siges, at 30 grader herover er ikke som 30 grader i DK, solen er så skarp at det er hedende. Så bare en gåtur ned på skolen er nok til at man sveder inden man er fremme - pueha siger jeg bare ;)


Haha åh ja da jeg var på vej hjem fra arbejde i fredags sad jeg på metroen og kom til at kigge ud af vinduet på den anden side og får pludselig øje på den her tatovering på fyren der sidder ude ved vinduet. Det er godt nok meget svært at se på det her billede og jeg ville ikke lige lave det tydeligt at jeg prøvede på at tage et billede, men der stod: "At rejse er at leve" på hans arm - det er vildt hvor spændt man bliver når man ser et eller andet dansk ;) Jeg skulle af ved næste stop så jeg nåede ikke lige at spørge ind til den, men jeg synes bare det var ret sjovt :)


Og lige tilbage til vejret - haha er det ik vildt med 26 grader kl. 23 om aftenen, det synes jeg i hvert fald det er :)



Og som om vejret ikke var varmt nok, snuppede jeg da lige en rask sprint oven på min træning igår. En times styrketræning, 45 min spinning og da jeg kom hjem til lejligheden besluttede jeg mig lige for 4 sprint op ad bakken i 28 graders varme - pueha det var en udfordring ;)!!


Så var det også i denne weekend at jeg nåede 100 likes på min fitness side på facebook: YourFitnessChoice. Søren og jeg har også snakket om, at vi vil bygge mit brand op sammen og dermed begge to være en del af det, på den måde kan vi også ramme så mange klienter som overhovedet muligt, han kan fokusere mere på fyrerne, mens jeg kan fokuserer mere på pigerne. Uh jeg glæder mig helt til at bygge det her op fælles. Nu hvor jeg ikke har skole næste semester, men i stedet skal have færdiggjort min uddannelse som Personlig Træner, skulle vi også gerne rigtig have startet det her op, det bliver vildt spændende!


I lørdags afleverede vi også et af vores stylings projekter. Vi skulle finde fem dele at sammensætte, 2-3 af dem med en pris over $1000 og 2-3 af dem med en pris under $100. Temaet var Teen Vogue og skulle derfor matche en dag på arbejdet, så stilet nok, samtidig med at være arbejdsrelateret :) Det var squ lidt lækkert at kunne sidde og shoppe online for så dyre tasker. støvler og smykke, men også fedt faktisk at kunne sætte et fedt outfit sammen med et så blandet budget.


Derudover havde jeg også min præsentation om Tim Walker - Fashion Fotograf, hvor vi sammen med præsentationen skulle lave en side med nogle billeder og lidt info omkring den person vi fremlagde om.


Åh yes, så er der idag nu også under 8 døgn til jeg henter Søren i lufthavnen. Uh jeg begynder efterhånden at glæde mig helt vildt, men det begynder også at blive en lille smule urealistisk, at han rent faktisk meget snart er her og vil være her hver evig eneste dag og ikke tage hjem igen. Bare det at tænke på at jeg ikke skal sige farvel til ham igen indenfor to uger er en vildt dejlig tanke <3


Jeg burde nok hoppe helt ned under dynen og få noget søvn - jeg tager ind på skolen kl. 7 i morgen tidlig for at komme igang så hurtig så muligt, vi mangler stadig en masse der skal gøres færdig til vores set-design, så jeg vil gerne have malet det meste af min scene inden timen rent faktisk starter kl. 8.30. Vores lærer har sagt at han vil være der kl. 7 så dem der kan starte tidligt kan, så nu håber jeg bare meget på at han ik ender op i trafik ;) (ligesom sidste gang). Det er også ret så vildt at tænke på, at der nu er under tre uger tilbage til jeg er færdig i denne omgang. Næste uge begynder alle eksaminerne endnu engang, så de næste to uger bliver ret så presset og ret så travle, meen mon ikke ankomsten af min kæreste nok skal hjælpe en del på mit stress niveau ;)

Ha en fantastisk dag/uge til jer alle i DK :)

Åh og forresten, vi har nu fået bestilt fly billetter til DK og lander i billund tirsdag aften d. 3. december og tager afsted igen d. 6. januar, så for engang skyld kan jeg rigtig have en hel jul i DK, med en masse jule hygge det meste af december måned, åh jeg glæder mig allerede helt vildt meget :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar