mandag den 16. september 2013

Love is in the air <3

Som Annesophie så fint skrev det igår på min facebook væg, at hun synes hun manglede en update fra din lyserøde sky - så synes jeg da måske også nok det lige var på tide at jeg fik lavet en! Jeg ville egentlig ha skrevet igår, men jeg har en eksamen idag og en imorgen så det kom lige lidt i vejen ;) Idag vågnede jeg godt nok allerede kl. 6 (alarmen var sat til kl. 7) så jeg tænkte at jeg alligevel ikke ville blive mere frisk af at sove en time mere, så kunne jeg jo passende komme op og lave en lille update mens min havregrød står og koger i gryden - haha ;) 10 min efter kom Søren også ud til mig, om det stadig er lidt jetlag der gør at han står så tidligt op, eller om jeg bare har en god påvirkning på ham det ved jeg ikke, men vi har været oppe mellem 6 og 7 hele ugen, med undtagelse fra igår, der sov vi til 8.30. Det skal lige siges han helst plejede at sove til en 10-11 stykker så det er store fremskridt ;) 
Jeg mangler stadig lige de sidste billeder fra Rolling Greens - så det venter vi lige en anelse med og jeg tænker vi lige kan vente lidt med skole emnet, til min eksamen i morgen er overstået, jeg bliver også kun i dårligt humør af at snakke om det skide gruppe arbejde, så det kan vi godt lige udsætte et par dage ;) !! Lad os i stedet gå tilbage til tirsdag eftermiddag i sidste uge, hvor jeg havde pænt mange sommmerfugle i maven :D

Det passede med jeg var hjemme fra skole lidt over 3 og kunne lige nå et hurtigt bad, gøre mig lidt mere lækkert end jogging tøj og ingen make-up (sådan er vores materials & props klasse) og få lavet en madpakke til os. Jeg kender jo efterhånden Søren ret så godt, så jeg er 100% sikker på han ville være ved at dø af sult når han ankommer.

Jeg havde fundet ud af, at jeg kunne tage en metro, en metro og så en bus, men da jeg stod og ventede på metroen, kom jeg til at snakke med en fyr, der fortalte om en bus der kørte direkte ud til lufthavnen, jeg skulle bare lige med den ene metro ud til Union Station og så kunne jeg tage bussen derfra! Det ville da helt sikkert være lettere, for den bus jeg havde slået op kørte bare ud til lufthavnen, men anede ikke hvilken terminal, det ville jo være dejligt hvis jeg faktisk kunne blive sat af ved den rigtige ;) Uh jeg begyndte at blive spændt på bus-turen der ud!!

Heldigvis var der WIFI i lufthavnen, så lige så snart han var igennem kontrol (det gik heldigvis rigtig godt og helt uden problemer) skrev han til mig at nu ventede han bare på hans kuffert - og ganske rigtigt, han var mega sulten haha ;)

Det var squ ærlig talt lidt underligt at skrive med ham og der så stod beskederne var sendt fra Los Angeles, California og vide at det nu snart var sidste gang vi behøvede at have et forhold over beskeder!!! 

Det passede perfekt med, at jeg kom ind til velkomst hallen, samme tid som han kom ud med hans kuffert - vi kunne bare ikke lige finde hinanden... Her skulle han komme ud! I ved man står der og føler sig helt dum, fordi man ved han er der et sted, så man står og spejder rundt for at finde ham, og aner ikke om han rent faktisk står og kigger på en ;)


Meeeen, vi fandt hinanden og der var kys og kram og en masse smil. Ah hvor var det bare mega dejligt at se ham igen og bare vide at denne gang tager han ikke hjem om to uger!!! Det var så dejligt bare at kunne sidde sammen i bussen, sidde i hans arme og bare nyde at være sammen ! - og jeps sandwichene faldt i rigtig god jord ;)



Det var så fantastisk dejligt at se ham igen og bare at ligge i sengen om aftenen og putte, nusse og kysse  og nyde at være sammen, var vildt dejligt :)

Den sidste uge har været fantastisk! Så dejligt at have en at falde i søvn med og en at vågne op sammen med! Vi har været nede og træne hver dag sammen (undtagen lørdag, det var vores pause dag) og det har bare været mega skønt endelig at have en at træne med igen, og så ka vi jo også lige presse hinanden lidt ved de forskellige øvelser ;) Haha, jeg ka i hvert fald stadig godt følge med og være lidt foran på nogen af dem - og så er der så også nogen hvor jeg godt nok står helt af - men for fanden han er jo også fyren han skulle da gerne være stærkere end mig ;)

Lørdag efter min eksamen (vender tilbage til den i et andet oplæg) tog vi med Jenna til Costco for at få handlet noget mere kød - det er jo en stor del af Sørens hverdag ;) Som de fleste danskere nok ville reagere var hans første kommentar: "Wow det er stort!!" og ja det er det også - det er rigtig amerikansk!

En glad dreng med en fyldt fryser da vi kom hjem :)


Midt i al min skole og afslutninger på min praktik plads, er vi også kommet rigtig godt igang med at få læst fitness! Der er ialt 33 kapitler med en quiz i slutningen af hver og vi har fået 100% læst og gennemført de første to og næsten nummer tre. De første 5-6 stykker ca tager noget længere tid og er hård læsning fordi det er en masse omkring kroppens anatomi, muskler, knogler, led, stofskifte, respirations systemet osv. så lige så snart vi er igennem alt det, kommer vi til det sjove omkring træning og kost :)

Igår søndag lavede vi en lille kurv og gik ned i parken for at grille til aftensmad. 


Her står Søren lige ved broen over til parken ved vores lejlighed.



Grill mester - jaa flamberede kottelleter (sorry for min stavning, den halter efterhånden lidt ;)) er da også lækkert ;) !!


Ej det blev faktisk mega godt og jeg har bare sådan savnet at grille at det var vildt dejligt endelig at gøre det igen - og så i USA med sin kæreste, ej hvor har jeg glædet mig til at kunne sige det ;) !!



Som det hotte fitnes par vi nu er, haha - skulle vi selvfølgelig lige tjekker alle de bænke og redskaber ud de har rundt nede i parken (måske vi kunne lave en bonus træning en dag hernede hen mod aften når det ikke er så bagende varmt længere :) !!


Man bliver virkelig aldrig træt af at bo her, her er så flot - specielt om aftenen med lys ned over downtown!


og ned over parken :)


og så hjem og hygge - en fantastisk afslutning på nogle helt fantastiske første dage sammen <3


Indtil videre er det også bare gået vildt godt med at bo sammen osv, Søren har allerede gjort køkkenet rent og støvsuget - haha ej hvor jeg nyder det ;) Men ej, vi er bare ret enige om det hele, og gør mange af tingene på samme måde og hvis ikke er vi i hvert fald åbne til at gøre det anderledes! Nogen gange skal man jo huske at det ikke kun er det at flytte sammen, men det er jo også to forskellige måder at leve på man nu skal få til at fungere sammen, men det går rigtig godt og det er bare så vildt dejligt endelig at have ham her. Bare det at han var her da jeg kom hjem lørdag efter at have været i skole i 6 timer var mega dejligt :) !! Så jeps vi lever måske lidt på en lyserød sky kære Annesophie, meen tiden bliver heller ik spildt, det er tidligt op, træning og så studere ;) 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar