mandag den 9. september 2013

Jeg har faktisk en del at fortælle om sidste uge ved Rolling Greens og mine klasser, meen lige præcis idag kan jeg slet ikke koncentrere mig om det, og jeg mangler også nogle billeder fra Raychel inden jeg ligger det op på bloggen - det må i altså vente lidt længere med! 
I stedet for er der nu kun 24 timer til jeg ser Søren igen - 1 døgn, wow det er ret vildt!!! Den dag vi har ventet på så længe og glædet os så meget til er endelig lige om hjørnet. Det er en af de ting der begynder at blive helt surealistisk fordi det har været planlagt i snart fire måneder nu og når tiden så endelig er her er det næsten ikke til at tro! Det værste er, at jeg faktisk ikke rigtig har nogle lektier/projekter jeg kan lave i aften, fordi de fleste først rigtig kommer efter min time i morgen, men på den anden side ka jeg squ ærlig talt heller ikke koncentrere mig om særlig meget haha ;) Jeg har fået gjort det hele rent, vasket tøj, sengetøj, handlet, købt en ny buket blomster og gjort det hyggeligt, så nu har jeg lige været inde og søge på tøse film og fundet She's All That på Netflix, samt jeg er ved at downloade nogle andre - min sidste aften alene kunne vel godt nydes med en bunke tøse film haha ;)


Så må vi se hvor mange af dem her jeg når at se inden jeg falder i søvn :)



 Det er så underligt at tænke på at om blot et par timer står Søren op og er på vej til Billund lufthavn, ej hvor jeg altså bare glæder mig. Det bliver så dejligt at se ham igen og ikke mindst bare og kunne give ham et langt kram og kys og mærke hans nærhed <3 Tekst beskeder og skype er altså ikke lige helt på samme niveau som det kan man sige og selvom jeg er evig taknemmelig for det, så er jeg ved at være ret over det!


Det passer heldigvis med at jeg lige kan nå hjem og ta et bad (ja man sveder jo nærmest bare af at gå rundt udenfor her i LA) og så ta bussen eller dvs. metro - metro - bus ud til lufthavnen, finde den rigtige terminal og så være der kl. 17. Han lander kl. 16.10, men inden han er ude af flyet, er kommet igennem visa/pas kontrol og fået udleveret hans kuffert og kommet igennem kontrol der, kunne klokken sagtens være efter 18. Det ender sikkert med at jeg kommer til at trippe frem og tilbage i terminalen i bare spænding over hvornår han mon kommer ud!!! Det næste er så bare at han ikke længere har nogen mobil, eller dvs kun når der er Wifi, så vi kan ikke rigtig komme i kontakt med hinanden, så nu håber jeg squ bare jeg kan finde ham haha ;) Lad os bare håbe at om 24 timer kan jeg igen holde ham i mine arme og han er kommet godt herover, igennem alt kontrollen og fundet mig :) Jeg skal nok holde jer opdateret i morgen, når jeg alligevel sidder og er ved at gå ud af mit gode skind :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar