mandag den 28. april 2014

An Awesome Opportunity!!! Set Design!!!


Wuhuuu, jeg kom lige i tanke om at jeg da vidst hellere lige måtte fortælle lidt om denne fantastiske mulighed jeg fik i sidste uge. Jeg var på vej til Peters kontor på arbejde da jeg rendte ind i min tidligere lærer; McCall (ham jeg havde for min vindue klasse). Han udbryder med det samme! 
"Omg, det var lige dig jeg ledte efter - Peter og jeg har lige stået og snakket om dig ;) Du burde have rød ører nu. Ej JK (just kidding) jeg har en fantastisk mulighed for dig! Min tidligere elev Martin arbejder på et tv show der lige har fået tilbudt at køre med sæson 2 og han spurgte mig om jeg kendte nogen der kunne hjælpe ham. Så jeg tænkte med det samme på dig, fordi du har et fantastisk skill-set, og du har attituden til at overleve film industrien. Det er en kæmpe chance for dig, og jeg er bare så spændt på dine vegne!"

Haha okay, jeg må indrømme det lød bedre på engelsk, meen skal jo lige være sikker på alle i DK kan følge med ;) Men det var stort set alt han sagde og så gav han mig et mobil nr jeg kunne ringe på. Uh jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle sige, det er lige sådan et øjeblik jeg har ventet på i længe, at få en mulighed for at komme til at arbejde i film industrien. Men så blev jeg jo også mega nervøs, for at skulle ringe ham op, eftersom jeg ikke rigtig vidste ret meget omkring det. Men når, der var jo ikke rigtig noget jeg kunne skade, så jeg ringede ham op lige så snart jeg havde pause. Han var rigtig flink og rigtig glad for jeg ringede til ham. Han bad mig sende mit CV og portfolio på email, og så kunne vi lige snakke sammen omkring et interview. Han fortalte at showet hedder The Birthday Boys så jeg gik selvfølgelig ind for at google det med det samme. Det er umiddelbart ikke nogle skuespillere jeg kender, men lige i hvert fald en komedie ;) Men uanset hvilket show det er, bare det at arbejde med film og tv er jo en kæmpe drøm for mig :) 


Jeg ville bare være på toppen af det hele, så jeg skyndte mig ned på biblioteket for at låne en computer og fandt mit CV i en gammel email og fik puttet en email sammen med mit cv og links til mine online portfolios. 
Nu var der kun et problem, hvordan kunne dette lige fungere med skolen. Ikke så meget hvad tid angår, for jeg er sikker på jeg nok skulle finde tid til det hele, meen eftersom jeg allerede har 2 praktik pladser og derfor 20 timer om ugen, er jeg faktisk på grænsen for hvad der er lovligt med mit visa. Derudover ville det også køre fra midt maj - midt august, dvs. jeg er uddannet og dermed ikke er en elev længere, det kunne også være et problem, rent visa mæssigt! Jeg skyndte mig derfor ned til min internationale vejleder for at høre ham hvad mine muligheder kunne være … men han var selvfølgelig ude af kontoret indtil mandag. Åh man så typisk ikke! Men når ikke andet at gøre ved det, jeg håber bare virkelig at det kunne lade sig gøre!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar