mandag den 19. maj 2014

FIDM Grad Carnival

Tilbage fra DK omkring midnat tirsdag og lige tilbage til skole onsdag - sådan er det jo når man smutter midt inde i et semester ;) !! Det var dog tilbage til skolen på den fede måde, eftersom det var Grad Carnival tid. Skolen afholder hvert år i maj, et slags tivoli ude i parken for alle dem der er blevet studenter i løbet af året! Der var sat en masse små forlystelser og boder op og så kunne vi ellers bare fejre snart at være færdige!…


Lauren var som altid meget konkurrence præget så selvfølgelig skulle hun og Jenna deltage i vand-ballon-kaste konkurrencen ;)




Og de fik også en flot delt første plads!



Man kunne vinde point hver gang man deltog i nogle aktiviteter og være med i en auktion omkring forskellige priser. Lauren havde forelsket sig i en juice presser og skulle derfor deltage i alt for at samle så mange point sammen som muligt - hun vandt den også til sidst ;) !!


Udover fest og glade dage fik vi også uddelt vores Cap and Gown (vores hat og kappe) til ceremonien i juni. Totalt som man ser det på film og jeg kan slet ikke lade vær med at sidde og smile når jeg kigger på det her billede igen - for det skulle da lige prøves på ;) !!


Det er så vildt at tænke på at min tid på FIDM snart er ved sin ende. Det er mega fedt og skræmmende på samme tid! Jeg glæder mig helt vildt meget til at komme ud i den virkelige arbejde og kan bruge alt det jeg har lært i virkeligheden, meen nu har jeg også i 16 år kunne falde tilbage på skolen, det er meget snart slut. Det er som om man lige bliver en tand mere voksen, når man sådan tænker på at man skal ud på arbejdsmarkedet sådan for real haha ;) !!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar