fredag den 16. maj 2014

Awesome opportunities keep comming! 2 ugers arbejde på reklamefilm!

Efter et dejligt besøg tilbage i DK med mulighed for en smule afslapning er jeg nu tilbage i LA for fuld knald. Idag bliver vidst den sidste dag hvor jeg har en lille smule tid til mig selv og så kører det ellers der ud af med det ene projekt efter det andet. Imens jeg stadig var i DK fik jeg en besked af Peter at han havde et job som Set Art Director på en Always reklame (i ved bind til damer) og at han meget gerne vil have mig til at arbejde sammen med ham. Jeg var nede på skolen og mødes med ham igår for en kort briefing omkring det hele - ham og Jenna har arbejdet på det den sidste uges tid, så alle sets'ene osv var stort set færdige. Der ska laves 12 forskellige optagelser baseret på 12 forskellige lande. Dvs. alle set tager udgangspunkt i samme opstilling og udseende med forskellige twist, så de appelerer bedst muligt til hvert land. De starter med at filme i morgen lørdag og resten af maj måned. Det fede er, at Peter jo ikke kan være der på ret mange af dagene da det her er ekstra arbejde ved siden af hans stilling på FIDM og derfor gerne vil have mig til at stå for det hele de dage jeg kan arbejde. Mega fedt at han stoler så meget på mig at han vil overlade det til mig ;) !! Og derudover fortalte han mig også at han lige nu arbejder på at kunne betale mig for de dage også - hvilket kunne være mega fedt! Jeg glæder mig helt vildt meget til at komme igang imorgen, og skal nok få taget en masse billeder så jeg ka fortælle en masse om det! Meen det er i hvert fald et velkommen til film industrien, arbejdsdagene er på 12 timer + transport tid :) 



Derudover var jeg også inde til mit interview igår til den praktik plads på The Birthday Boys - og jeg skulle meget gerne få svar idag! Jeg har på fornemmelsen at det gik rigtig godt, taget i betragtning af min store svede tur haha ;) Nok både pga. nervøsitet men også fordi der er så fucking varmt i LA lige i øjeblikket. 38grader i skyggen med denne luft fugtighed at faktisk for meget af det gode… Det kunne være mega fedt hvis jeg kunne få den her stilling, da det stadig er et forholdsvis lille firma og jeg derfor vil have mulighed for at kunne gøre rigtig meget! Men her er det også 12 timers dage - så får jeg det, bliver mit skema efterhånden presset - men fede muligheder siger man jo aldrig nej tak til. 



Nu skal jeg så bare tage stilling til, hvis jeg får det her om jeg skal sige op ved Lennie Marvin Prop Heaven nu, eller vente et par uger. Jeg ved jeg ikke kan køre med alle tre praktik pladser + reklame filmen på en gang, der er jo trodssalt kun 7 dage i ugen med 24 timer i hvert døgn, meen jeg har det også lidt dårligt med allerede at sige op eftersom jeg kun har nået at være der 3 gange. Jeg har trodssalt lige en weekend at tænke over det :) 

Luksus problem rent faktisk at have for mange muligheder ikke? ;) 

På søndag skal jeg også arbejde til SDSA (Set Decorators Society of America) Award Luncheon. Som er en frokost foreningen for Set Designere i USA afholder hvert år. Det fede er, at ved at arbejde til eventet, får vi lov til at deltage bagefter og har derfor mulighed for at opbygge en masse fede kontakter! 


Award uddeling fra sidste år!



Det er skønt at have Søren med tilbage i LA igen, men hold da op hvor tror jeg ikke jeg får set ham meget de næste par uger… Meen i det mindste er han da her når jeg kommer hjem om aftenen ! Det bliver også første gange i to år hvor jeg ikke har mulighed for at træne 6 gange i ugen, så det er bestemt også noget jeg lige skal vænne mig til ;) (ja, ja jeg ved godt der ikke er mange af jer der forstår den side af sagen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar