tirsdag den 20. maj 2014

SDSA Annual Award Luncheon - Volunteer

Uh endnu en spændende oplevelse er nu vel overstået! Søndag arbejde jeg frivilligt ved SDSA (Set Decorators Society of America) Annual Award Luncheon. Eftersom jeg først kom i seng ved en 1-tiden natten før, vidste jeg godt at det var ikke var meget søvn det ville blive til, fordi jeg skulle være der kl. 7. Jeg havde sat alarmen til 5.15 og vågnede selvfølgelig 4.45 (normalt når jeg vågner ved den tid kan jeg ikke falde i søvn igen fordi det er så tæt på min alarm), men til al held fald jeg i søvn igen. Jeg vågnede op senere og nød at min alarm stadig ik havde ringet, så jeg ku lige ligge og slappe af, indtil jeg alligevel besluttede mig for at tjekke min telefon - og FUUUUCK !!! Den var 6.20, hvilket betød jeg kun havde 20 min at gøre mig klar i…… Havde det nu bare været en alm. skole dag kunne jeg selvfølgelig bare have smidt noget tøj på og lavet noget frokost, meen til dette event skulle vi se business professional ud, såå det var make-up og mere formelt tøj + der skulle også laves frokost og morgenmad… Åh man, jeg havde når jeg ikke har god tid om morgenen - virkelig en dårligt start på dagen! Jeg susede rundt og nåede derfor heller ik rigtig at se Søren, men smuttede ud af døren 6.43 og nåede det lige på klokkeslættet - thank god at det lå så tæt på at jeg kunne gå derover! 


Anyway, selve eventet er for alle Set Decorators i Amerika og bliver afholdt hvert år, for at fejre de forskellige awards de har vundet i løbet af foråret og også uddele awards til dem selv. Før selve frokosten skulle der være en silent auction, så den satte vi op til med en masse forskellige malerier osv - specielt som de kan købe til nye sets og design på deres opkommende film. 


Min veninde Julia og jeg kom til at arbejde sammen med The President for hele organisationen - hvilket var mega fedt! Hun stod for lotteriet - i ved der hvor man køber en billet ved indgangen og så trækker de lod i dem for en masse forskellige priser. Vi hjalp med at sætte alle priserne op - og under middagen med at sørge for de alle blev uddelt i den rigtige rækkefølge og til den rigtig vinder!

Jeg vil bare lige sige at vi satte alle præmierne op, men stod altså ikke for at smide alt det der glitter og glam og sløjfer på - det var event planneren der gjorde det - ikke rigtig min stil ;)




Udover al kunsten der var sat op ude i siderne, var der sat en lille udstilling med møbler op i midten, som også kunne blive brugt til sidde plads under cocktail-hour mens folk gik rundt og bød på malerierne.


Det var faktisk nogle ret fede møbler!


Efter cocktail-hour var der dækket op til en kæmpe middag i Crystal Ballroom. Det fede ved at arbejde på dette event var, at vi fik lov til at deltage i hele middagen. Noget man aldrig ville kunne som studerende - også selvom vi er medlem af organisationen :)


Forretten var en lækker pære-peacan nødder og gede ost salat.


Der var reserveret et helt bord til os!


Til hovedret blev der serveret en rigtig lækker kylling, med marinerede grøntsager og ovnbagte kartofler. Eftersom Julia og jeg også stod for at hjælpe med alle præmierne i løbet af middagen, blev det til rigtig meget frem og tilbage, så man kan da sige vi fik forbrændt den mad vi løbende spiste ;)


Det var alt i alt et rigtig godt event, med en masse taler og minde videoer for de medlemmer der er gået bort det sidste års tid.


Da middagen var ovre, hjalp vi alle med at rydde væk igen. Da jeg sagde farvel til The President og tak for et godt event sagde hun at hvis jeg på nået tidspunkt havde brug for en anbefaling eller hjælp til noget arbejde skulle jeg endelig bare ringe til hende -  wooooow !!! En ret så fed kontakt at have :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar