onsdag den 30. januar 2013

You gotta do it wild - while your body is still young!!

Wow, de sidste par dage har været, bare en lille smule stressende :) !!! Der sker så meget lige nu, at det nogen gange bare slet ikke er til at følge med. Er idag havde jeg et møde med min studie vejleder, hvor vi diskuterede mit 2. år. Eftersom jeg presser alle mine fag sammen, starter jeg faktisk allerede mit 2. år i midten af næste semester. Vi fik sat betalingsplanen op og det hele, så nu er det klart. Vildt at tænke på alligevel, at jeg faktisk snart (klasse mæssigt) starter mit 2. år. Wuhuuuu, here we come !!

Jeg har også lige sendt en email til Ms. Hicks's assistent; Raychel omkring hvornår de kan bruge mig som frivillig og det ser ud som om det allerede kan blive på fredag, wow det går satme stærkt nu, det er virkelig det første skridt mod en karriere her - vildt.

Derudover er jeg begyndt at løbe igen efter træning. Har ikke rigtig løbet i ca. et års tid, og sidst jeg prøvede en enkelt gang på løbebåndet her fik jeg ondt i min fod en uges tid, men jeg synes at det nu var på tide at give det et forsøg igen. Jeg endte squ med at løbe hele 40 min, er jeg ganske tilfreds med, eftersom jeg ikke har løbet i længe. Jeg har heldigvis ikke haft ondt i den endnu og igår tog jeg lige en times løbetur. Jeg har min Ipad med dernede, så det gør det også lidt mere interessant :) - og når jeg så forbrænder det jo pænt mange kalorier.

Indtil videre har det gået rigtig godt med alle klasserne og jeg er kommet godt foran i flere af fagene, specielt i matematik og noget af engelsk afleveringerne. Meen efter sidste uge, så skal jeg da lige love for at det begyndte at trække tænder ud. Hele søndagen blev som sagt brugt på lektier og lige så vel mandag da jeg endelig havde fri fra matematik kl. 18.00. Mit projekt i illustrator tager virkelig lang tid og eftersom jeg kun har haft den klasse tre gange, er der bare tusind ting jeg stadig ikke aner hvordan man gør, så lige pludselig blev det hele bare mega frustrerende, for der var ingenting der ville som jeg ville. Sad derfor oppe hele natten igår (til kl. 5 om morgenen) og bøvlede dette fantastiske projekt. Fik dog en del hjælp af min ven Anders, der studerer grafisk design i DK, rigtig skønt, for ellers ved jeg da slet ikke hvad jeg ville gøre. Det hele virkede bare så stressende, følte der var så mange ting jeg skulle nå, så for første gang siden jeg startede på skolen, tog jeg lige en tudetur.

Idag efter vores tale klasse, gik jeg over i Idea Centret og fik nogle gode råd til det projekt og til mine tegninger og fik rettet alle mine artikler osv til mit research projekt. Det hjalp lige lidt på det hele og nu har jeg noget bedre styr på det igen. Det har godt nok været en hård dag at komme igennem med kun en times søvn, meen nogen gange må man ofrer sig for at forblive på de fantastiske A'er og så må jeg sove længere i morgen. 

Jeg har dog endelig fået lavet mit projekt færdigt, eller dvs. jeg håber det er færdig. Egentlig skulle vi også vise vores display fra siden af, men eftersom mit er på en ende væg giver det ikke rigtig nogen mening. Jeg har emailet det til min lærer, og spurgt ham hvad han synes, så nu må vi se, pueha hvor jeg krydser fingre!!

Lad mig endelig vide hvad i synes :)




Selvom jeg godt kan mærke der ikke er vildt meget energi tilbage i kroppen, smutter jeg lige en lille tur ned for at løbe, så kan jeg i det mindste for forbrændt det sidste energi og sove rigtig godt i nat. Dvs. jeg nok lige skulle kigge på lidt andre ting, eftersom jeg nok ikke får tid til lektier på fredag hvis jeg skal arbejde. Uh hvor er jeg spændt!!

Træning, kl. 20.30 - here we go :)


Ha' en fantastisk dag allesammen!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar