torsdag den 13. december 2012

First step - LAX airport

Første step - Los Angeles lufthavn. Klokken er nu 7.15 om morgenen og jeg endte med at få en times søvn. Jeg tror jeg var alt for spændt, til at jeg rigtig kunne sove ordentlig, men så kan jeg forhåbentlig også sove et par timer ombord på flyet til Minneapolis, det er trodssalt fire timer. Det var godt nok lige før jeg ikke kom med shuttlen. De ringer normalt når de er et par minutter væk og det gjorde de skam også, men hver gang jeg tog den var der ikke nogen der sagde noget. Hmm da jeg kom ned, bøvlede rundt med alle mine kufferter, havde damen været lige ved at køre. Hun var godt nok ikke i specielt godt humør, sagde ikke godmorgen og rullede øjne af mig da jeg var på vej ind i bilen. Ej men altså det kan godt være det er tidligt om morgenen, men det skader vel ikke med et lille smil og et godmorgen. Ja, ja jeg kom til lufthavnen, fik tjekket begge mine kufferter ind og sidder nu ved gaten og venter på at kunne få lov til at gå ombord, der går nok en 30 minutters tid endnu. Et skridt nærmere Danmark, hvor er det fantastisk :) Vi ses snart!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar