lørdag den 1. december 2012

50 hours in a project so far and so not done.....

Åh klokken er over 1 om natten og Gabrielle og jeg er stadig i fuld gang med The Hills på computeren og lektier + plus at sy puder. Det er i øvrigt ret sjovt at se The Hills igen nu, hvor man selv lever lidt af det samme liv. Så meget ikke rigtig overhovedet. Det er virkelig ikke muligt at gå i skole, arbejde og have så meget fritid som hun har ;) haha. Åh jeg står og snakker engelsk mens jeg skriver, så undskylder på forhånd min dårlige grammatik :)

Så dette må blive en hurtig update, fordi jeg ikke har internet nede i lejligheden lige nu... Grace flyttede i lørdags (d. 24.) og tog internettet med sig, vi havde egentlig aftalt hun først skulle flytte her d. 1. dec i morgen (eller vel egentlig i dag nu) så jeg troede ikke hun ville tage det allerede. Derfor ingen internet til mig og jeg orker ikke sidde og skrive det hele på min mobil. Altså det korte og det lange er, at Grace er flyttet ud, jeg har nydt at have lejligheden for mig selv i en uges tid og Analisia flytter ind i morgen. Jeg er rigtig spændt på det, men det er også lidt et dårligt tidspunkt eftersom jeg har eksamner om halv anden uge og derefter tager jeg til dk i næsten fire uger :) 

Jeg troede rigtig jeg var rigtig godt med, med alle mine afsluttende projekter og i forhold til rigtig mange andre er jeg nok også.. Men hold da kæft hvor det her projekt med min taske bare tager for evigt. Jeg ved det giver bonus i sidste ende, fordi det er et meget avanceret layout jeg har valgt, men lige nu har jeg ca. brugt 50 timer på det og er langt fra færdig, det er squ lidt frustrerende :)
Uh ja når vi nu er inde på den her klasse, så fik jeg lige det fedest kompliment af min lærer den anden dag. Okay så det er den her lærer som jeg var så skræmt af i starten, fordi hun er rigtig hård, men efterhånden ka jeg mærke at hun er begyndt at kunne li mig. Den anden dag i klassen brugte vi på at lime noget af vores tasker sammen og hun var bare så social og snakkede med Jenna og jeg om hendes kæreste, karriere osv. Da vi skal rydde op og alle andre til sidst er gået siger hun til mig: "Jeg er bare så stolt af dig, jeg er så stolt over du laver det her projekt. Du er virkelig en elite elev, jeg ville ønske alle var som dig :)" Wow, så levede jeg da godt nok bare helt oppe i skyerne resten af dagen, altså at høre det fra hende, det er bare vildt stort. Nu har jeg planer om at høre hende ad om hun ikke kan bruge noget frivilligt hjælp fremover, fordi hun har sit eget firma.

Gabrielle er lige nu i fuld gang med at sy pynte puder til hendes seng, jeg blev simpelthen lige nødt til at have en lille pause fra mit taske projekt og så har sy maskinen nok drillet os mindst 30 gange her til aften - life is great ;) haha.

Nu når det egentlig er 1. dec så skal vi da lige have et julebillede af hvordan man fejrer jul i LA :) Enjoy!!

Jeg vil smutte lidt igen, jeg ville bare lige komme med en hurtig update nu da jeg havde internet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar