tirsdag den 18. december 2012

I'm freezing in DK ;)

Skønt at være i DK igen, men uuhhhh hvor er her bare koldt.... Det var en rigtig lang flyvetur hjem, det tog ca. 26 timer fra jeg forlod min lejlighed i LA, til jeg var hjemme i Hjerndrup igen, men hvor er det bare dejligt at se min familie igen. 
Lørdag havde min søster inviteret til fødselsdag/julefrokost, så det var en rigtig god mulighed for at se dem allesammen igen. Også rigtig dejligt med en masse god dansk julemad igen, meen min mave kunne desværre ikke helt holde til det. Efter jeg nu har spist sundt i så længe, er min mave ikke lige vant til sukkerbrune kartofler, sild og gammeldagshvidkål ;) Haha. Men lækkert det var det.

Igår havde min far fødselsdag, så da min mor var hjemme fra arbejde og han holdt tidlig fri, ja det sker sjældent, meen det sker engang i mellem, kørte vi allesammen til Flensborg for at julehygge. En rigtig hyggelig dag i julens skær, med god mad, godt selvskab og en frysende vind (i hvert fald i min mening) de andre mener jo, at det er lunt i forhold til sidste uge. Meen i forhold til 20 grader i LA, synes jeg nu ikke det er særlig lunt.

Idag smutter jeg til storcentret for at ose lidt rundt med Lopper, uh det bliver godt at se hende igen, jeg har ikke set hende siden vores nytårstur i Las Vegas sidste år. Bagefter går turen til Esbjerg, hvor jeg skal mødes med min veninde Sidsel, der også var au pair i SF. Om aftenen tager jeg lige et smut hjem til min danske flirt; Søren :) Haha ikke så praktisk når man bor flere tusinde kilometer fra hinanden, meen det er altid dejligt at have en at hygge sig med når man er i DK ;) Haha. 

Igår var jeg også lige inde og tjekke vores portal ud på skolens hjemmeside og nu er alle mine karakterer endelig kommet op.

For mine top karakterer er jeg kommet på rektorens æres liste - uh det må man vidst godt tillade sig at være stolt over. Fuck hvor er det bare fedt at det hele er gået så perfekt og så i mit første semester ;) !!! Det er dejligt at al det hårde arbejde endelig betaler sig af :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar