mandag den 14. januar 2013

Back in LA - back to school

Har nu været tilbage i LA i 6 dage og jeg er tydeligvis ikke kommet mig over mit jetlag endnu. De sidste par dage er jeg vågnet kl. 5 og lige som jeg troede det begyndte at gå den rigtige vej igår, da jeg sov til kl. 7, vågnede jeg altså kl. 4.40 i dag, ej men altså hvor længe kan det dog blive ved? Jeg vil til gengæld lige sige, at jeg i hvert fald har fået lavet en masse i de timer jeg har været vågen, så det er da uden tvivl et plus. Det har været rigtig fedt at komme tilbage til LA, jeg var meget i tvivl om, hvor hårdt det ville blive at sige farvel til DK og jeg vil da også gerne indrømme at jeg var meget tæt på at få tårer i øjnene i lufthavnen da jeg skulle sige farvel til mor, far og Trine. Jeg viste mig fra min stærke side, sank dybt, gik mod flyet og prøvede at kigge fremad og fokusere på at starte et nyt kapitel med nye fag på skolen. Min veninde Trine rejste sammen med mig, hun skal studere på Santa Monica College i et år, så det var rigtig dejligt at have en at følges med!!! Jeg var godt nok ikke den mest spændende at rejse med, jeg tog min sove pille i flyet fra Paris til LA og så sov jeg ellers ca. de første 9 timer :)
Som altid tog det en evighed at komme igennem sikkerhedstjek af visa og da vi så skulle finde vores kufferter, var min selvfølgelig ikke på båndet, fordi en eller anden idiot havde sat den ned på gulvet, men når vi fandt da det hele og fandt Jenna efter noget tids søgen efter hinanden. Det var vildt dejligt at hun ville hente os ved lufthavnen. 

Det er så underligt det der med at rejse frem og tilbage, selvom jeg havde været væk i 3 1/2 uge, var det som om jeg kom lige tilbage og slet ikke havde været væk. At gå rundt på gaderne igen føltes som jeg havde gjort det dagen før - dejligt at man sagtens kan rejse frem og tilbage og stadig føle sig hjemme begge steder. Jeg tror til gengæld at det er godt at jeg denne gang ikke skal tilbage igen om 3 måneder, men i det mindste har et helt år her, jeg må acceptere at det er her mit liv er nu og det er her jeg skal have opbygget nogle tætte venskaber :)

Da jeg kom tilbage til lejligheden lå der noget post til mig og her var altså beviset: 


Samt en julegave fra familien Hansen i San Francisco, sikke en skøn overraskelse :)


Jeg har planlagt med Gabrielle at vi skal til EDC (Electronic Daisy Carnival) i Las Vegas til juni når vi er færdig med vores forårs klasser. Vi havde allerede booket hotel i november og manglede nu bare at købe billetterne. Jeg sad klar ved computeren lige så snart klokken blev 12 og mega fedt, vi fik billetterne. Så nu er Gabrielle, Trine og jeg fucking klar til nogle vilde dage i Las Vegas, med sol, bikini, drinks og fed musik!!!!


Onsdag kørte vi ned til The Grove for at Trine kunne købe en ny mobil. Midt på gaden var de igang med at optage til tv showet Extra, skønt at være tilbage i LA.


LA oplevelserne fortsatte da vi onsdag aften mødtes med Tessa og hendes veninde; Karina der var på besøg fra Danmark, for at tage til People's Choice Awards. Det er et kæmpe award show i USA, som blev afholdt en 15 min gang fra min lejlighed. De fleste kendte kan rigtig godt lide lige præcis dette award show fordi det er folket der stemmer på dem, altså deres fans :) Trine og jeg havde selvfølgelig rigtig gjort os lækre så vi var klar til, i hvert fald at gå ved siden af den røde løber ;)


Den ene limousine efter den anden kom kørende og satte kendte mennesker af, som gik hele vejen ned af den røde løber, hvor de blev mødt af skrigende fans, kameraer og journalister.


Der var mega lang kø, men så kunne man nyde stemningen imens og det var virkelig en fed oplevelse.


Da vi endelig kom ind, fandt vi vores pladser helt oppe bag ved, men faktisk ret fedt, for så havde man udsigt udover det hele og kunne få hele stemningen med. Det var mega fedt at sidde der og tænke at man kun var nogle meter fra alle de kendte mennesker - uh ikke dårligt ;)


Der blev uddelt rigtig mange priser, her er nogle billeder af nogle af dem :D 


De to hovedroller fra Glee vandt hver en pris for komedie skuespiller.



Ind i mellem alle priserne var der også underholdning, Christina Aguilera lavede en rigtig fed optrædning. 





The Hunger Games vandt Favorite Movie og Favorite Action Movie. 



Alle tre skuespillere for Favorite on-screen chemnistry.


Jennifer Lawrence vandt for Favorite Actress og Favorite Heroism


Så det kan godt være der har været en masse kritik på den her film, men dette viser da at fans'ene var helt vilde med den :)

Taylor Swift vandt for Favorite Country Artist


Uh den lækre Ian Sommerhalder fra Vampire Diaries var inde for at uddele en pris, han er helt sikker også lækker i virkeligheden siger jeg bare :P


Adam Sandler vandt for Favorite Comedic Movie Actor og holdte en vildt sjov takke tale, man kunne vel heller ikke forvente andet.


Uh et af mine yndlingsshow kom også på scenen. Grey's Anatomy.


Favorite Network Tv Drama



Ellem Pompeo vandt prisen for Favorite Dramatic Tv Actress - Ih hun er altså bare lige så sød i virkeligheden som hun er på film.



Emma Watson vandt prisen for Favorite Dramatic Movie Actress. 



Sandra Bullock vandt prisen for Favorite Humanitarian, efter en af de store orkaner ramte i USA, har hun doneret penge til at bygge en af skolerne op igen - fedt at se, at alle de millioner kunstnere får hver dag går til nogle gode projekter :)



The Big Bang Theory vandt prisen for Favorite Network Tv Comedy.


Uh en af mine yndlings skuespillere; Shemar Moore, lige i øjeblikket fra et af mine yndlingsshow Criminal Minds, kom på scenen for at uddele en pris, fuck det var fedt man!!


Uh det var altså bare mega nice, at se ham i virkeligheden og han var bestemt ikke grimmere :P


Alt i alt to rigtig fede timer, der blev afsluttet på bedste vis!!!


Den anden aften havde vi fundet ud af, at tv serien - 90210, filmede et par gader fra lejligheden, så det blev Jenna, Trine og jeg da nødt til at tjekke ud. Vi smuttede derned men kunne ikke se andet end en masse trailere, men kom så til at snakke med sikkerhedsvagten som fortalte os, at de filmede oppe på taget. Man kan da sige at jeg er kommet tilbage til LA med stil, med Award show, tv og film optagelser.


Haha okay lige en sjov lige oplysning, vi har fundet ud af at man rigtig kan træne balderne ved at gå baglæns op af trapperne, så det er hvad Jenna og jeg gør hver dag på skolen nu, og så er det jo meget heldigt jeg bor på 9. etage ;)


Så fik jeg også lige snakket med mor på skype, for første gang siden jeg kom tilbage, skrevet blog osv. og nu er det ved at være tid til at tage til min første Trend og Matematik klasse, er meget spændt på at se hvordan niveauet er i matematik. 
Der kommer lige et nyt indlæg engang efter på onsdag, når jeg har haft alle mine klasser første gang, så i lige kan få en lille update på hvordan det er gået :) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar