mandag den 21. januar 2013

Morten Breum and Santa Monica Beach

Åh man, det her bliver vidst et af de blog indlæg hvor billederne kommer til at sige mest. Historien kommer senere, men jeg har sovet en time natten til søndag og 4 1/2 natten til mandag, så her kl. 22.30 ramte trætheden mig da godt nok lige promte!!!!

Lørdag efter vores illustrator klasse, kørte Jenna og jeg til The Grove, shopping center for at tage billeder til vores street fotos for vores trend project. For at gøre en lang historie kort, så var der vildt mange trendy personer, jeg er sikker på, at vi kunne have fået taget alle 20 billeder på under en time, meen da vi stod og snakkede med en af dem, kom sikkerhedsvagten hen for at fortælle os, at vi ikke måtte gå rundt og stille folk spørgsmål og tage billede, fordi det er en privat grund. Åh så frustrerende altså, eftersom jeg er sikker på vi kunne have fået gjort det hele færdig på ingen tid.

Vi var ellers lige i det perfekte humør. Efter 6 timers skole, med ansigtet begravet i en computer skærm var jeg godt træt og ville egentlig helst bare ha billederne overstået hurtigst muligt og så komme hjem. Da vi sidder i bilen, får Jenna øjen kontakt med to fyrer i bilen ved siden af, der straks begynder at smile og flirte efter os. Da de holder længere henne mod et lyskryds rækker den ene hånden ud med to visit kort, som jeg lige får fanget i farten - haha det var fucking sjovt og pludselig var vi begge to helt op og køre. Inden det havde jeg set at Morten Breum skulle spille på Sound Nightclub om aftenen. 1. og fremmest kunne det være alt for fedt at se ham spille herover for det 2. ville det bare være lækkert at komme i byen for en gangs skyld, så vi ventede selvfølgelig lige en time eller to med at skrive til dem, det skulle jo ikke virke for som om vi var alt for ivrige. 


Eftersom vi ikke kunne tage billeder ved The Grove, besluttede vi i stedet for at køre til Santa Monica for at se om vi havde bedre held der. Fantastisk solnedgang på vej derned.


Vi aftalte med Tim og Aviv at vi ville tage hjem til dem først og så i byen bagefter. Jenna og jeg var bare så klar, vi lavede næsten ikke andet end at studere sidste semester, så tanken om at skulle i byen var helt fantastisk :) Vi fik dog lige pludselig meget travlt, fik taget et par billeder i Santa Monica inden det blev for mørkt og susede ellers hjem, for at gøre os klar - vi havde 30 min, som blev brugt på at spurte frem og tilbage.

På vej i bilen - så klar :)

Sjovt, hvordan man lige pludselig bare bliver så ivrig efter at møde nye mennesker at man bare tager hjem til to vildt fremmede fyrer, meen altså hvad fanden, man møder jo ikke mennesker ved at sidde derhjemme.




Vi var nok ved dem en times tid inden vi bestilte en taxa. De var skam rigtig flinke, meen måske også lidt kedelige, men nye venskaber er jo altid brugbart ;)

Vi var på klubben omkring en 23-tiden, hvor der var en anden dj der spillede, nu ikke noget at prale af. Omkring 23.30 tiden kom Morten Breum og jeg siger jer det var for vildt - fucking fedt!!!


Det var så fedt at være afsted, for vi begge fyrede den bare maks af og gik helt amok - det må være sådan det skal være, vi går ikke i byen særlig ofte overhovedet, men når vi så gør, gør vi det også 110%.


Dette er Aviv, flink fyr, men ikke særlig snaksalig og jeg var også bare meget mere opsat på musikken og danse for vildt, meen gratis øl kan man jo altid bruge!!


Jenna er hermed blevet vild med danske fyrer, hun synes han var såååå sexet - haha ;)



Jeg fik skrevet på min mobil: "Fucking vildt show - skulle hilse fra Søren Tækker i Danmark" og vist den op til Breum fra dansegulvet af, hvilket bare smilede og nikkede, haha så vidste han da i hvert fald hvem jeg var ;)


Haha Jenna gik helt amok den dag, og kom til at rive en af de hersens gummi dimser over....






Godt nok ret mørkt og sløret, meen det er der og jeg snakkede med ham :D 


Det var en alt for vild aften med dans/hop i 3 stive timer!! Jaja dk i USA er han på i 3 timer og ikke bare 30 min.!!!

Den bedste historie den aften hænder da vi skal hjem. Fyrerne var taget hjem en times tid før os, så vi fandt en taxa og kørte mod deres lejlighed. De bor inde i sådan et kæmpe område som jeg da overhovedet slet ikke kunne finde rundt i, så det ender med vi bare fortæller taxa chaufføren at vi er der, stiger ud og finder google maps frem og så blev det da også til en pæn gå tur. Da vi endelig ser en hvid golf holde i rundkørslen løber vi derhen og hopper ind i den. Jeg sætter nøglen i (skal lige siges til mig forsvar at jeg kun fik et par enkle øl og eller energidrink - vi er blevet ret gode venner) men den vil ikke dreje så bilen kan starte. Jenna bliver ved med at sige, at jeg bare skal rykke lidt i den. Efter et par minutter kigger hun sig omkring og udbryder så; "Anja det her er da ik min bil!" jeg kigger mig omkring og kan hurtigt se, at det er det i hvert fald ikke - vi skynder os ud og er flade af grin, hva er oddsene også lige for at der holder en bil magen til i den samme rundkørsel uden at være låst? Vi skynder os videre og jeg kommer så i tanken om, at jeg har glemt min iphone i bilen, vi løber tilbage efter den og finder Jenna's bil. Da vi kommer hjem finder hun ud af, at hun har glemt hendes støvler i den anden bil - haha ej men flot altså!!!

Hun var ret så fuld og væltede lige på hovedet kl.5, jeg der imod kom vidst lige til at ringe Søren op og så blev den da næsten også 7 inden jeg kom i seng.

Omkring kl. 8 vågner jeg igen og kan selvfølgelig ikke sove mere. Jenna har det ikke særlig fantastisk og kører hjem for at få noget mere søvn. Analisa og jeg havde planlagt en tur på stranden, så en portion havregrød til mig og så er det ellers afsted.

På vej i bilen sender Jenna mig dette billede. Hun kørte åbenbart tilbage og heldigvis var bilen der stadig og stadig ikke låst, så hun skyndte sig og snuppe hendes støvler. Det kunne ellers have været sjovt hvis fyren var kommet ud med hans kæreste og hun var blevet sur over han havde et par dame støvler liggende ;)


Vi kørte ned til stranden i Santa Monica strand, Analisa, hendes kæreste Eddie og jeg.



Skønt med en afslappende dag væk fra skole og lektier, jeg havde ikke engang taget en skolebog med, men i stedet for min Harry Potter bog. Jeg er endelig kommet igang med 5'eren igen.


Ja, ja jeg havde gulerod i hele munden ;)


ENJOYing 25 degrees!!!!




De havde en masse kors sat op i lange rækker, for at ære alle de soldater der er døde i Iran/Irak/Afghanistan krigene. Der var endda et skilt hvor der stod at hver 6. dag begår en tidligere soldat selvmord - skræmmende alligevel, det viser bare at selvom de overlever krigen, har de alligevel ofret sig så meget.


Trine og de to andre danskere der skal studere sammen med hende, mødte os senere dernede, Tessa kom også lige forbi et smut. 

Vildt nok med kun en times søvn, hoppede jeg alligevel lige ned for at træne en 90 min for derefter at gå igang med det hele store projekt; Ryd op i mit skab ;)
Efter jeg har tabt mig, var der bare så meget tøj der var blevet for stort og så er der jo selvfølgelig noget som jeg bare ikke har brugt længe. Fik i alt samlet 33 stykker tøj sammen, som jeg vil prøve at tage ned og sælge i en butik der hedder Crossroads. Derudover fik jeg også smidt et par cardigans og bukser ud som var alt for slidte og med huller i.


Skønt at få det hele organiseret igen og plads til noget nyt :)


Jeg fik også lige en hurtig skype date med mor og så kom jeg endelig igang med min fashion blog. Det er noget jeg bare har tænkt på i mega længe nu, at jeg ville gå igang med, men har bare ikke fået gjort det endnu. Nu er den altså oppe og igang og håber på at kan lægge nye indlæg ind hver dag. Jeg håber i vil følge den og dele den med alle jeres venner, så jeg kan få en masse faste læsere og forhåbentlig starte med at tjene penge på det også :) Den kommer til at ramme trend rimelig bredt med alt fra styling og forecasting inden for tøj, men også en masse med mad(opskrifter), træning, rejser, make-up osv.
I kan følge den her: http://perfectionisbeauty.blog.com/

Jeg var helt oppe og køre over at få det hele bikset ordentlig sammen og faldt i søvn med min computer kl. 2.30, jeg vågnede selvfølgelig allerede igen kl. 7, ej men altså hvad sker der for det, hvordan kan min krop gøre det med kun en times søvn natten inden. Men når, det betød da, at jeg havde tid til at snakke med min søster i stedet for <3

Idag skulle vi endnu engang til Santa Monica for at tage street fotos sammen med Gabrielle, men der var bare ingen trendy mennesker overhovedet på gaderne - åh.... Nu håber vi virkelig meget, at vi kan finde folk på skolen i morgen i stedet for, det er efterhånden vores sidste chance. I stedet for gik vi ned til molen for at få noget frokost og mødes med Trine.




... og så gik vi lige helt i selvsving med en masse billeder :)




<3 I LOVE CALIFORNIA <3














Og lige et smut ind i en photobooth - det er altid mega underholdende, specielt fordi der bare ikke er noget plads i sådan en lille bøs til 4 tøser.



På vej hjem kørte vi forbi dette fantastisk is sted som Jenna kendte. Køen ude foran sagde meget om, hvor godt det er, der var ca. 30 mennesker foran os.


Mums :)!!!! 

Chocolate Chip Cookie med vanilje is.


Lidt stemningsbilleder fra køreturen hjem




Åh ja der er lige et lille billede fra mit første rigtige projekt i min illustrator klasse, her har jeg designet et badeværelse :) 


Jeg fik også endelig en mail fra min lærer idag med en anbefaling, ej men altså jeg troede bare han ville skrive et par linjer, så det her er virkelig fedt :) Lidt stolt af sig selv må man vel godt være, bedre kommentarer kunne man da næsten ikke få.


Nu sidder jeg i Gabrielles seng og er næsten lige ved at falde i søvn, fashion bloggen må vente til i morgen formiddag, forhåbentlig kan jeg sove lidt længere end til kl. 7.... Ha en fantastisk dag alle sammen, jeg vil smutte ned til min seng, nu blev klokken alligevel også midnat.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar