lørdag den 19. januar 2013

Enjoying the fantastic weather and the Renaissance Museum

Så er der endelig blevet bedre vejr i Los Angeles, den første uges tid har der ikke været særligt varmt her, der har været helt ned til 3 grader om natten, men nu skal jeg da lige love for at solen er vendt tilbage - skønt :)


Det skulle selvfølgelig lige nydes med lidt hulahop på balkonen med min engelsk bog i hånden - håber på at jeg endelig kan få min brune kulør tilbage.


Igen i dette semester skal vi skrive et essay i kunst historie, så Jenna og jeg tog til Getty Center, igår efter vores engelsk time. De havde en helt fantastisk udsigt udover Los Angeles, og så med 25 grader kan det virkelig ikke blive bedre - så smukt.


Lige nu har vi haft en masse om The Reniassance, så jeg regner med, at det bliver den tids periode jeg skriver om, nu er det bare om at vælge hvilket maleri det skal være.


Det er fedt, hvordan mit syn på museum'er har ændret sig, nu når jeg faktisk ved hvorfor kunsten er lavet og hvad det betyder. Troede squ aldrig jeg ville sige at jeg faktisk nyder det.


Til vores trend klasse, skal vi jo tage nogle street photos at folk med forskelige stil osv, så efter vores fine museums besøg kørte vi rundt i LA for at se om vi kunne finde nogle spændende mennesker, selvom det var fredag eftermiddag, var der nærmest dødt af mennesker, så vi fik kun en tre-stykker som egentlig ikke er vildt fantastiske. Meen vi prøver da bare igen idag efter vi har været i skole. 

Jeg har i mega længe gerne ville have haft indbagt spinat og kødsovs i budda-dej (eller hva fanden det nu er det hedder på DK ;)) Meen det er bare ikke helt det samme herover, pladerne er mega tynde, så fyldet inden i smagte mega godt, meen dejen var ikke vildt spændende - tror hellere jeg må finde ud af hvordan jeg kan lave det selv.

Efter en lang dag med en masse skole-arbejde, synes vi at vi fortjente et par afslapningstimer i sofaen med Criminal Minds og stearinlys - åh tiltrængt.


Da Jenna tog hjem ved en 10.30-tiden kunne jeg alligevel ikke dy mig for lige at lave mit tegne projekt færdig, så nu er alle mine perspektiv kasser tegnet og lavet færdig. 


Nu blev klokken også 7.30 og det er ved at være tid til at ordne det sidste inden skolen endnu engang kalder. Jeg håber i allesammen har en fantastisk weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar