søndag den 16. februar 2014

Celebrating Birthday

D. 2. februar - min fødselsdag og vågnede op til sang på sengen og et flot dækket morgenbord med morgenmad - mmm hvor dejligt at for første gang i 3 år var der virkelig nogen der kunne fejre mig helt fra morgenstunden af :)


En lækker gang scrambled eggs, og havregrød


Da vi tog tilbage til LA i januar havde mor allerede sendt gaver med til mig, så da jeg skypede med dem om morgenen kunne jeg rigtig sidde og åben dem. To flotte ringe og et led til mit armbånd fra Trine og Jonas.


Og et par lækre trænings bukser, samt en Kvinden I Buret og $ fra mor og far!


Søren og jeg havde aftalt ikke at give hinanden gaver der havde kostet penge, så han havde lavet et rigtig fint hjerte til mig, med en masse søde hjerter på med forskellige gavekort, til bl.a. morgenmad på sengen, picnic i parken, massage osv - ih hvor skønt!


Til frokost mødtes jeg med; Jenna, Lauren, Maddy og Kensie på Caffe Primo - uh nogle lækre salater! Haha jeg kunne ikke bestemme mig for hvilken en jeg skulle vælge, såå jeg tænkte at på min fødselsdag ville det være okay at bestille to! Det var vildt hyggeligt med en lille tøse frokost, det er nogle gange svært at få tid til at ses når vi alle sammen har et rigtig travlt skema!



Om aftenen havde vi bestilt et bord ved restaurant Chaya Downtown LA - en japansk/amerikansk inspireret gourmeet restaurant. Vi havde fået et gavekort på $125 af min tidligere værtsfamilie i San Francisco.

Det var vildt dejligt at være ude og spise sammen og bare kunne nyde ikke at skulle tænke på hvad retterne kostede, men kunne bestille lige præcis hvad vi ønskede!!


Søren bestilte en søndags special, med 4 retter og fik rigtig nye oplevelser med en fiske suppe og laks til forret. Jeg prøvede en tun forret med advocado - lækkert!




Jeg er helt vild med fisk, så jeg fortsatte i fiskens verden til hovedret, hvor Søren selvfølgelig ikke kunne leve uden en rigtig gang steak!! ;)





Alt i alt en rigtig dejlig og hyggelig fødselsdag :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar