lørdag den 15. februar 2014

Portfolio

Min elskede lærer fra min Entrepreneurship klasse er også portfolio lærer så jeg fik derfor hende til at kigge min portfolio igennem i onsdags inden klassen startede. Jeg skal først have den klasse i næste semester, men jeg synes det kunne være rart lige at få et indblik i hvor godt mit arbejde er til en professionel portfolio og jeg var ikke i tvivl om at hun ville være den der ville give mig de ærligste svar!  Alle min tegninger er dog ikke med her endnu, dem skal jeg først lige have scannet ind, men tirsdag aften sammensatte jeg lige hurtigt mine projekter så jeg kunne vise dem lidt mere sammenhængende:
















Hendes kommentar var: "You are meant to be a Creative Director, you are meant to be a Leader & Entrepreneur!, you are meant to be something bigger! You are a perfect example of a full package with a great sense of design and creativity with a business mind! You are so far a head of your fellow peers!" - "Du er skabt til at være en Kreative Leder, du er skabt til at være leder og iværksætter!, du er skabt til at være noget større! Du er et perfekt eksempel på en fuldendt pakke med en fantastisk design forståelse og kreativitet sammensat med et business sind! Du er så langt foran dine medstuderende!" 
Wow det var helt vildt fantastisk at høre fra lige præcis hende. Hun var rigtig imponeret med alt mit arbejde og synes helt sikkert at jeg havde alt hvad jeg skulle bruge! Det var bare så fedt endnu engang at blive anerkendt for alt mit hårde arbejde!!!


1 kommentar:

  1. Hold op, hvor er det fedt for dig at få så god feed back på dit arbejde. Du har arbejdet så hårdt, og det får du frugten af nu :D

    SvarSlet