lørdag den 15. februar 2014

Let's Start Over!!

Nu har jeg efterhånden givet mit oplæg fra da jeg kom tilbage fra DK et par chancer - og nu er min tålmodighed squ løbet tør… Har i flere omgange været ved at opdatere bloggen med tilbageblik helt til starten af december, men hver evig eneste gang er der opstået problemer så nu giver jeg squ op og så starter vi bare forfra på sådan ca her omkring hvor mit liv er nu :)

Jeg har leget lidt med min opsætning af min blog og vil prøve noget nyt. Fremover kan i se der er nogle faner øverst (der kommer flere til) så der nu er lidt orden over dit oplæg jeg ligger op. På den måde kan jeg lave hvert oplæg lidt mere præcist omkring et emne og der er mulighed for at følge de oplæg man synes har mest relevans (ex hvis der skulle være nogle læsere der kun er interesseret i mit liv på FIDM. Derudover kan i selvfølgelig stadig se alle oplæggene samlet på forsiden! I må meget gerne lige give en tilbage melding omkring hvordan i synes det fungerer :) 

Derfor vil jeg nu smutte herfra og opdatere lidt omkring skolen, livet i LA og min træning i seperate oplæg - ha' en knald lækker weekend alle sammen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar