onsdag den 26. februar 2014

Hiking at Runyon Canyon

Søndag havde PTK (den æres klub jeg er medlem af på FIDM) arrangeret en tur op at hike ved Runyon Canyon. Jenna og jeg havde aftalt at uanset hvor mange lektier vi havde og hvor stressede vi var, så skulle vi afsted for at komme lidt ud og væk fra byen. Jeg tog også lige Søren med, han havde godt af, at blive luftet lidt - haha :) Jeg kan selvfølgelig ikke tage på tur uden min kære quest-bar:


Det var rigtig dejligt at komme væk fra downtown og nyde den flotte natur og udsigt.




To af mine yndlings i LA - Lauren brændte os af, hun sov over sig ;)




Efter en dejlig times hike i bjergene kunne vi ikke modstå det dejlige vejr og pakkede derfor en kurv for at smutte ned og grille! Det her er bare et af de øjeblikke hvor man virkelig ikke har lyst til at forlade californien. Grille i 25 graders varme i februar er jo helt fantastisk!


Og en tur i poolen var også ganske lækkert :)


På vej hjem fra hiking turen var vi lige med Jenna inde i $1 butikken og der kunne jeg ikke helt modstå fristelsen for en pakke jordbær, ej det var lækkert!!


Oven på en virkelig stresset uge, var det en helt perfekt formiddag/middag med hiking, bbq og en smule soldbadning!! - Back to work!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar