søndag den 16. februar 2014

Goodmorning Beautiful LA

Jeg kan efterhånden godt mærke presset fra skole og lektier igen, eftersom jeg er begyndt at vågne mellem 4.30 og 6.30 om morgenen. Selvom jeg prøver at blive liggende i sengen og sove videre, kan jeg mærke at der bare kører så mange ting rundt i hovedet at det ikke nytter noget alligevel. Meen når man så vågner op til denne udsigt udover downtown så er det faktisk ikke så slemt.


Søren og jeg har to forskellige søvn rytmer, jeg bliver altid rimelig træt om aftenen (selvfølgelig fordi jeg står så tidligt op) hvor han altid er ret så vågen og så vågner jeg altid selv om morgenen. Men på den anden side så giver det mig lige et par timer hvor jeg kan få lavet en masse ting. Så her til morgen har jeg fået opdateret mit resume og sendt 5 ansøgninger ud til praktik pladser, så nu er jeg virkelig spændt på at se om det mon giver lidt bonus! Ellers har jeg en dag foran mig med en masse lektier, det vælter godt nok ind lige nu - meen så keder man sig i hvert fald heller ikke. Jeg håber på at kunne få lavet en masse idag, så vi forhåbentlig kan tage på en af vores kære bus turer i morgen (forhåbentlig med mere held end i fredags ;)) 

Nu er klokken snart ved at være 9, så er det vidst på tide jeg smutter ind og vækker Søren :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar