lørdag den 22. marts 2014

Entrepreneurship Class Done!

I onsdags havde jeg min afsluttende præsentation for min Entrepreneurship (iværksætteri) klasse. Selvom jeg egentlig følte jeg havde rigtig godt styr på og i forhold til at have set de andre præsentationer i sidste uge, synes jeg heller ikke lige der var noget jeg burde være nervøs. Men alligevel som altid, blev jeg godt nok viiiildt nervøs da jeg trådte ind i klassen. Jeg havde bagt pandekager og lavet blomkåls boller om morgenen, for at have en smagsprøve, så de alle kunne smage hvor lækkert sund mad faktisk er. Så da det blev min tur og jeg skulle op og gøre mig klar, rystede mine hænder så meget at jeg næsten ikke kunne få tallerkenerne fra hinanden :/ Åh man…. Synes virkelig det er træls at jeg skal blive så nervøs når der virkelig ikke er nogen grund til det :/ Jeg delte maden rundt og alle var helt vilde med det! Jeg havde lavet et eksemplar af hver opskrift, så de kunne gå igang med at lave det selv også:


Derudover havde jeg også sammensat en lille trailer eller appetitvækkende film, bare lige for at sætte stemningen, så den satte jeg på mens de sad og spiste. Så havde jeg også lige lidt tid til at tage mig sammen og få smidt den skide nervøsitet af helvede til…. I kan se den her: 


Selvfølgelig blev jeg da rød i hovedet da jeg begyndte på at præsentere, men derudover gik det som altid rigtig godt (hvorfor fanden er det så jeg skal blive så nervøs… ?) Her er hele den bog jeg afleverede og de sider jeg præsenterede!


















De sidste her var ikke noget vi skulle fremlægge, men blot dokumenter vi har skrevet som skulle vedhæftes så hun kan læse det hele igennem!













De synes allesammen det var mega godt og at det var/er en vildt god business ide. Specielt det med at vi går så meget op i at støtte og motivere folk og derfor ikke kun tilbyder en service og lade folk passe sig selv, men virkelig er her lige så længe man har brug for det. Det var egentlig meget fedt lige med en masse feedback og blive bekræftet i at vi er på rette track, det er bare lige med at få kontakterne ;) Min lærer var også rigtig imponeret ! (og hun er ellers ikke nem at imponere) Hun sagde godt nok at hun ville ligge vores karakterer op torsdag, men nu er det lørdag og de er stadig ikke kommet - så jeg venter med spænding :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar