lørdag den 22. marts 2014

Final Window Installation 2

I tirsdags var det endelig tid til at installere vores 2. vindue. Denne gang havde hver gruppe fået udleveret et noget mindre vindue og der var derfor nogle lidt andre dimensioner der skulle leges med! Vi var derfor noget nervøse for om vores sko ville passe ind i vinduet, altså målene skulle jo passe, meen nogle gange er det lidt svært helt at vurdere… Vi fik hamret alle tre bag vægge på plads og sørget for alle plastic stykkerne hang ordentligt. Jeg fik også lige skæret alle de ender af der var lidt for lange, hvilket selvfølgelig endte med at jeg også lige fik jaget kniven i mit lår - ej men altså, jeg kan squ heller ik arbejde uden at komme til skade ;) !! Det gik ikke så galt, men bare så typisk mig!

Vi fik skoen på plads og denne kun lige præcis være der - og så havde vi da også lige en "live" mannequin et par minutters tid ;)


Vi kunne desværre ikke helt få vores mannequin til at sidde som vi ville… Meningen var at hun skulle sidde mere udover siden af skoen, men det var der desværre overhovedet ikke plads til.



Dejligt at være færdig med det sidste vindue - og når man til gengæld også kan være stolt af sit projekt er det jo kun endnu federe!!! 



For lige at færdiggør denne klasse helt, har jeg endelig fået alle mine karakterer og færdiggøre med 7 - 100%'er, dvs et rent og flot A!! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar