lørdag den 22. marts 2014

Et tilbage glimt!

Nu har denne post vidst ligget og ventet længe - så jeg må hellere lige få opdateret lidt fra de sidste ugers tid, inden jeg springer helt ind i nutiden ;)

For nogle uger siden havde vi en præsentation af denne søde, lille, grå-håret dame, der snakkede om hvordan man opførte sig på bedste vis rundt omkring i verden. Hun havde en masse gode tips omkring hvordan man bedst muligt præsenterede sig selv til konferencer og andre møder, hvordan man skulle give sit håndaftryk og ikke mindst, hvordan skikke osv er i forskellige lande. Fx giver man alt med to hænder i Asien, det er ren høflighed, dvs rækker man en anden person et stykke papir, gør man det altså med begge hænder. Det er måske ikke noget man tænker yderligere over, men har faktisk meget stor relevans, specielt i forhold til første håndsindtryk!


Vi gik derfor rundt og gav hinanden hånden.


Min træning går også rigtig godt . min ryg er ved at blive rigtig lækker, så jeg synes lige jeg fortjente en lille ny top, så jeg rigtig kan vise den fine ryg frem i centret - haha ;)


Med al den hårde træning hver dag er det jo vigtigt at holde protein indtaget oppe - så for et par uger siden lavede jeg de her lækre desserter - sunde og fyldte med protein, mums siger jeg bare! Opskriften kan findes her http://yourfitnesschoice.com/cookies-and-cream-sandwich-with-ice-cream/ og kommer også snart på dansk.


Selvom det oftest er rigtig lækkert vejr i LA, så har vi altså også lige haft et par dage med en del regn - øv altså hvor fik jeg da bare våde fødder af at gå i skole….



For et par lørdage siden var jeg også blevet inviteret med ind for at høre de fem Production Designer / Set Designer teams der var nomineret til en Oscar for bedste Production Design. Det var vildt fedt at høre dem fortælle om deres oplevelser omkring filmene og gav mig helt sikkert endnu mere blod på tanden til at komme ind og arbejde i film industrien!!


Haha når jeg sådan sidder og kigger alle mine billeder igennem, så er det squ nogle gange lidt utroligt hvor mange ting jeg rent faktisk får taget billeder af! :O Her sidder vi så og ser Forbrydelsen 2, det blev en fast tradition om aftenen inden vi skulle sove ;) 


Selvom vi begge spiser sundt, er det lidt på hver vores måde og det er derfor ikke så ofte, at vi rent faktisk spiser det samme mad. Meen den ene aften havde jeg besluttet for mig for at lave pizza til os begge to, det blev dog to vidt forskellige pizza'er - men stadig vildt lækkert! Søren's er selvfølgelig spækfyldt med kulhydrater og kød, mens min er fyldt med grøntsager :) !


Derudover har jeg også opdaget at man kan få de her lækre produkter: Walden Farms Calorie Free - det er seriøst så lækkert. Masser af forskellige dressinger, chokolade, peanutbutter og pasta sauce helt uden nogle kalorier i. Derfor behøver jeg ikke at bruge min kalorier på ting som disse, man kan i stedet for fokusere på andre ting min krop meget bedre kan arbejde med, det er squ da for lækkert :P


Når det var slut på denne gang kæmpe billede miks. Nu vil jeg gå igang med at opdatere den sidste uges tid, omhandlende; skole afslutning, fashion show, strandtur og meget mere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar