lørdag den 22. marts 2014

Santa Monica Beach, Griffith Park, Promenade Tower Pool - et skønt sommervejr!

Efter et par regnfulde dage, har de sidste par uger bestået af rigtig dejlig solskin og jeg har endelig haft tid til rent faktisk at nyde det!!! 

En tur ned til poolen!


Med min yndlingssnack og min afstressende Shopaholic bog - haha det er simpelthen perfekt til at få alle ens tanker totalt væk og bare grine over hendes konstante problemer og pinlige situationer!


Så valgte vi selvfølgelig lige at tage et smut til Santa Monica, på nok den eneste søndag i hele året vi ikke skulle have gjort det på. Der var LA Marathon og de fleste gader var derfor lukket af, så bussen kunne ikke køre helt ned til stranden og vi blev derfor nødt til at gå et godt stykke inden vi nåede stranden. 



Ah…… hvor var det bare alt for lækkert at kunne ligge og nyde solen og virkelig bare slappe af. Oven på nogle rigtig hektiske uger var det virkelig vel fortjent!!



Et lækkert par på stranden ;)!


Åh altså, skyskraberne og stor byen, kommer jeg virkelig til at savne når vi flytter tilbage til DK! Sådan et dejligt syn på vej på arbejde en morgen kl. 7.30!


Som jeg nævnte i et tidligere opslag så går det rigtig godt med min træning og da jeg stod op den anden morgen og kiggede mig selv ind i spejlet, blev jeg for første gang i mit liv, rigtig glad over hvad jeg så. Nu tænker jeg specielt på min mave. Det har altid (det tror jeg det er for de fleste piger) været mit ømme punkt og det er det sidste jeg kæmper med lige nu. Men selvom mine abs stadig ikke vil vise sig, så er jeg endelig nået til det punkt hvor jeg kan være glad for det jeg så og hvor min mave er blevet flad - åh hvor var det bare en fantastiske følelse! Nu mangler der selvfølgelig stadig bare lige de der skide muskler, men de ska nok komme, jeg bliver ved med at kæmpe til den skide six pack kan ses - for mærkes det kan den dog trodssalt!


Åh ja så var vi jo også lige nede og træne med Morten Breum sidste fredag. Søren er jo kæmpe fan af ham, så de har længe tweetet om snart at skulle træne sammen. Han har dog et rigtig hektisk skema, så det var mega fedt da det endelig kunne lade sig gøre! Det er altså bare mega fedt at han er så meget nede på jorden og slet ikke lider af nogle former for stjerne nøkker eller andet.!! En lækker to timers træning med noget mere snak end den plejer, meen det var vidst også acceptabelt for denne gang ;)


Haha åh med skolen ved at være færdig er jeg kommet lidt til at blive bidt af nogle serier jeg aldrig har fået set færdig igen. Derfor startede jeg lige ud med at se hele sæson 4 af Pretty Little Liars den sidste uges tid. Ej man hvor var det godt at kunne stresse lidt af igen og så er det jo bare slet ikke fair at 5. sæson ikke starter op igen før d. 10. juni….


I sidste søndag tog vi lige et smut forbi Griffith Park - et område af LA som vi slet ikke havde været i før og endnu engang var det bare skønt at kunne slappe af og nyde solen!


Og så nåede den endda op på 31 inden vi tog hjem ;)!

Haha det var bare så amerikansk - at der var minimum 5 børne fødselsdage i parken, med en masse picnic kurve og den ene hoppe borg efter den anden ;)!


Tjah det var godt nok ugen med mine fire eksaminer, men man må sige at jeg havde gjort noget rigtigt igennem semestret eftersom vi tilbragte mandag med et par timer ved poolen! - mens mine andre med studerende sad og forberedte sig ;)



Inden jeg slutter helt for denne gang er det vidst meget passende at slutte af med et billede af denne fine overraskelse jeg kom hjem til igår - Søren havde været nede og købe en buket røde roser. Åh så dejligt altså <3


Idag er der meldt 100% afslapning - så vi tilbringer det meste af dagen i sengen, jeg husker virkelig ikke hvornår jeg sidst har gjort det!! Og jeg vil da også sige at man krop har bare en anelse svært ved at lave nærmest ingenting - det er lidt af en omvæltning fra at være på 24/7 - til egentlig bare at kunne lave lige hvad man lyster, meen jeg nyder det squ ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar