fredag den 7. marts 2014

Project Plastic is moving along!

Vindue display for vindue nr. 2 går stille og roligt frem ad: I tirsdags var det nærmest bare fabriks eller produktions arbejde. Jeg havde to fulde poser med disse plastic rektangler der skulle bindes sammen med fiske snørre.


Jeg havde lavet en lille skabelon til at placere hver del på, så jeg vidst de blev bundet sammen med samme afstand!


Kl. 8 om morgenen så vores væg sådan ud:


Med en times frokost pause fra 11-12 så den sådan ud kl. 2, åh man jeg siger jer mine fingre var totalt smadret af at sidde og prikke huller i hver ende af dem med en nål (jeg havde vabler af nålen) og derefter kanten af mine hænder af at binde fiske snørre det er faktisk ret hårdt for hænderne… Når man kigger på det ser det jo ik ud af meget for så mange timer, men tro mig det tager virkelig lang tid - for jeg er altså ikke kendt for at være langsom ;)


Imens jeg fik bundet alle dem, fik de andre tre piger sat alle vores små pong-pong'er på vores fine sko - også et kæmpe pille arbejde, men nu begynder det da at ligne noget!



Næste uge, er den sidste gang til at få gjort alt færdig, jeg er der ikke fordi det er den dag vi ska installere IMPD projektet, så jeg har lavet en arbejds plan til dem og håber virkelig de får styr på det hele! Ugen efter skal altså installeres, jeg glæder mig virkelig til at se det færdige resultat!

Endelig fik jeg også karakter for det andet vindue - 250/250 point, altså et rent A - wuhuuu :D !!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar